Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
-
12-01-2021, 23:27 #1
- Dołączył
- 05 2018
- Auto
- Alfa Romeo 166 2.4 JTD
- Postów
- 30
przełącznik zespolony AR 166 z tempomatem
Witam
problem polega na zatrzymywaniu się wycieraczek w pozycji pierwszej,
z interwałem czasowym, po kilku minutach pracują cały czas,
przestają pracować gdy wyłączę zapłon ?
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Czy wymienić silniczek
przełącznik zespolony
jakiś przekaźnik
pozdrawiam
› Więcej...: przełącznik zespolony AR 166 z tempomatemOstatnio edytowane przez marek230482 ; 13-01-2021 o 08:25 Powód: to nie bazar
-
-
12-01-2021, 23:58 #2
Było
AR 156 1.8ts
AR 156 2,5V6
FIAT CROMA II 1.9 150KM automat
JEST
AR 166 3.2V6 FL
VOLVO V70 III 2.0F 2010r
-
13-01-2021, 08:26 #3
- Dołączył
- 05 2009
- Mieszka w
- Strzelin
- Auto
- AR166 3.0V6 4HP20 i nie tylko
- Postów
- 12,173
-
13-01-2021, 09:02 #4
Było
AR 156 1.8ts
AR 156 2,5V6
FIAT CROMA II 1.9 150KM automat
JEST
AR 166 3.2V6 FL
VOLVO V70 III 2.0F 2010r
-
13-01-2021, 12:30 #5
- Dołączył
- 05 2018
- Auto
- Alfa Romeo 166 2.4 JTD
- Postów
- 30
Dziękuję serdecznie
zatem szukam części i napiszę co pomogło
pozdrawiam
-
13-01-2021, 12:54 #6
- Dołączył
- 05 2009
- Mieszka w
- Strzelin
- Auto
- AR166 3.0V6 4HP20 i nie tylko
- Postów
- 12,173
Ja sobie nic za to nie dam uciąć
ale wydaje mi się, że różnicy nie było prze/po FL a różnica była w silnikach do i bez czujnika deszczu. Więc pewnie wrzuciłeś silnik z przedlifta niechcący też bez czujnika i dlatego nie działał.
-
13-01-2021, 22:24 #7
Moim zdaniem silnik wycieraczek jest ten sam, on tylko dostaje sygnał do pracy.
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"
-
14-01-2021, 06:53 #8
Możliwe że ,jest tak jak Marek pisze w tym momencie nie dam sobie ręki obciąć ale na pewno nie dostaje tylko sygnału ponieważ razem z silniczkiem jest moduł i to ten moduł najczęściej się krzaczy i właśnie on odpowiada za poszczególne tryby pracy.
Wysłane z mojego SM-A750FN przy użyciu Tapatalka
Było
AR 156 1.8ts
AR 156 2,5V6
FIAT CROMA II 1.9 150KM automat
JEST
AR 166 3.2V6 FL
VOLVO V70 III 2.0F 2010r
-
14-01-2021, 14:40 #9
-
14-01-2021, 14:52 #10
- Dołączył
- 05 2009
- Mieszka w
- Strzelin
- Auto
- AR166 3.0V6 4HP20 i nie tylko
- Postów
- 12,173
Czujnik czujnikiem. Silniki tj. kompletne napędy się różnią. A dokładnie to chyba to coś w tej nadstawce silnika (jakaś płytka czy coś). Nie sprawdzałem, nie potwierdzę. Ale tak kojarzę z forum, że od zawsze była mowa o napędach wycieraczek do aut z czujnikiem i bez. Były też wpisy, że czujnik przestawał działać po zmianie napędu co sugerowało, że był właśnie inny.
O różnicach w wycieraczkach, napędach czy czujnikiem pomiędzy liftem i przedliftem nie słyszałem.
Podobne wątki
-
[159] Przełącznik zespolony.
Utworzone przez snufkin w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 27-04-2018, 11:14 -
Przełącznik zespolony
Utworzone przez Kondi w dziale 147Odpowiedzi: 19Ostatni post / autor: 18-11-2014, 12:52 -
Przełącznik zespolony wersja z Tempomatem.
Utworzone przez jbkobziak w dziale 156Odpowiedzi: 3Ostatni post / autor: 19-12-2012, 06:26