Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Temat: Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 - LPG

Użytkownik Maniak resoraków Avatar mmax88
    Mieszka w
    Olkusz
    Auto
    Jaguar XF 3.0 V6

Domyślnie Alfa Romeo Gtv 3.0 V6 - LPG

Witam,

koledzy, proszę o pomoc. Planuję kupić za jakiś czas Alfę Gtv z cudownym silnikiem 3.0 V6. Nie jestem miłośnikiem LPG, szczególnie w takich silnikach, ale niestety ceny paliwa są takie, że pół życia musiałbym składać na paliwo na roczne użytkowanie tego auta. W związku z tym będę chciał założyć w nim instalację gazową. Tutaj pojawiają się moje pytania. Jestem kompletnym laikiem w kwestii LPG. Oczywiście poczytałem co nieco
    1. Którą generację wybrać? O ile dobrze zrozumiałem, to chyba najlepiej montować instalację IV generacji.
    2. Jaki jest koszt założenia takiej instalacji? Od razu zaznaczam, że nie interesują mnie półśrodki i kompromisy - jak już wkładam to LPG, to ma być porządne, żeby potem problemów nie było.
    3. Jakie są dodatkowe koszty użytkowania samochodu z LPG? Wiem, że przeglądy techniczne są droższe, ale co ponadto?
    4. Jak wygląda serwisowanie instalacji - jakie są koszty, najczęstsze awarie itd.?

Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96

Domyślnie

Cytat Napisał mmax88 Zobacz post
    Witam,

koledzy, proszę o pomoc. Planuję kupić za jakiś czas Alfę Gtv z cudownym silnikiem 3.0 V6. Nie jestem miłośnikiem LPG, szczególnie w takich silnikach, ale niestety ceny paliwa są takie, że pół życia musiałbym składać na paliwo na roczne użytkowanie tego auta. W związku z tym będę chciał założyć w nim instalację gazową. Tutaj pojawiają się moje pytania. Jestem kompletnym laikiem w kwestii LPG. Oczywiście poczytałem co nieco
    1. Którą generację wybrać? O ile dobrze zrozumiałem, to chyba najlepiej montować instalację IV generacji.