Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: alfa romeo 159 1.9 JTDM wyciek ? proszę o poradę

Użytkownik Rowerzysta Avatar Jambo
    Mieszka w
    wyspy
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9JTD 16V -195HP

Domyślnie alfa romeo 159 1.9 JTDM wyciek ? proszę o poradę

Hejka,
    od wczoraj jestem posiadaczem Alfy 159 diesel.
    Dziś przy oglądaniu silnika zauważyłem spoconą i mokrą od aleju cześć , hmm koło kolektora ssącego ( nie znam się i mogę teraz bredzić)
    tak to wygląda na zdjęciach:

i

Ogólnie po otworzeniu maski miałem wrażenie że coś jest jakby luźne i grzechocze hmm no alo może diesle tak mają ostatni ciągle benzyną latałem.

Przyznam że trochę mnie to zmartwiło i zastanawiam się czy to poważna sytuacja ,koszta naprawy...
    Auto kupiłem w komisie z 3miesięczną gwarancją na silnik i sprzęgło .
    I teraz pytanie co robić z tym fantem ignorować i jeździć ... szybko naprawiać .

Pozdrawiam i proszę o diagnozę kogoś kto się lepiej zna.

Użytkownik Dwusuwowiec Avatar raZZorfish
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 JTDM 2006 150KM

Domyślnie

witam, tez tak mam, bo sie uszczelnienia klap wyrobily. Mozliwe, ze grzechocze Ci listwa sterujaca. U mnie lezala sobie na plecach. Zobacz czy nie masz za swiecami takiego podluznego drucika. Generalnie to czeka Cie spawanie kolektora i wywalenie tych klapek. Pewnie masz zatarte i mozesz tak chwilowo pojezdzic, duzo osob tak jezdzi i o tym nie wie. Ciekawe, ze ASO nie bylo laskawe mnie o tym powiadomic a bylem u nich 4 razy na przegladzie. Dlatego zrezygnowalem z ich uslug. U nas robota z kolektorem waha sie w granicach 700 - 1000 pln w zaleznosci od czlowieka. Potem Cie czeka zaslepka EGR. Tematow o klapach i EGR masz tu pelno. Az sie niedobrze Ci zrobi

Muzyka, którą tworzę : http://razzorfish.bandcamp.com/ Zapraszam

Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159

Domyślnie

Ale raz zrobisz porządek z silnikiem i masz spokój