Może zewnętrzne tloczki się zapiekly?
![]()
[C
Mówicie? Trzeba będzie to sprawdzić w pierwszej kolejności
Tapnięte z SM-N9005
Nie, piszemy. To możesz sprawdzić za dormoszkę a jest to najczęstszy powód. Jak tłoczki są ok to jeszcze zobacz czy klocek za ciasno w prowadnicach nie chodzi.
Dokładnie tak to wygląda - jak efekt po zapieczonych tłoczkach. Swoją drogą zmierz sobie tarcze, czy trzymają minimum, czyli 26mm
Tłoczki będziesz musiał pewnie "przećwiczyć" w dwie osoby. Zablokuj jakimś ściągaczem/francuzem te od zewn. strony i rozruszaj te wewnętrzne. Ktoś niech delikatnie hamuje, a ty obserwujesz czy równo idą, wpychasz z powrotem i tak aż do skutku. Ważne, żeby po puszczeniu pedału każdy tłoczek się cofał (taki minimalny skok wstecz, o milimetr może).
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Drugi komplet tarcz textara juz mam namieżony u jednego z forumowiczów, bo te już się chyba do niczego nie przydadzą
Tapnięte z SM-N9005
Miałem dokładnie tak samo, zapiekł się tłoczek, reperaturka do zacisków za 20,- zł i rok jeżdżenia bez problemów. U mnie tak się zapiekły że skończył się klocek i blachą hamowałem xD