Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: Co wymienić przed wyjazdem na hamownie 2.0 V6 TB

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie Co wymienić przed wyjazdem na hamownie 2.0 V6 TB

    Otóż Panowie ogarnąłem TB, zostało mi tylko regulacja zaworów. alfa idzie we wtorek na regulowanie zaworów. troche je słychać.
    mam zamiar jechać na hamownie, lecz nie chce za bardzo tracić kasy, więc zakupiłem wskaźnik doładowania i chce wiedzieć ile ma pompować turbina.

    druga sprawa wiem, że na pewno serii nie będzie, więc panowie jak sprawdzić sonde i przepływomierz? u mnie on wskazuje na ciepłym silniku około 17 kg/h. parametry sondy też się zmieniają. co jeszcze mam sprawdzić? świeczki wymieniane na ngk, znów wymienić? Bo szkoda pare razy jeździć na hamownie

    Według mnie moja alfa urywa ręce jak dostanie turbine, ale wiadomo że one serii to nie trzymają

    Wszystko jest szczelne, silnik cały uszczelniałem, pękła mi tylko ostatnio rura od filtra powietrza, no to szukam nowej, ale tą pięknie zakleiłem ale będzie nowa dobra, ale teraz jest na 100 % szczelna, wiadomo że wymienie bo druciarstwa nie robie
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 09-10-2014 o 20:27 Powód: przeczytaj posta dwa razy zanim go wyślesz

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Powietrze masz ok, sonda ma pokazywać naprzemiennie (sinusoidalnie) od 0-1V (jakoś ponad 0 do niecałe 1). Turbo ma ładować 0,8, a na overbooscie 0,9 albo 1 (nie pamiętam). Świece wymieniasz co 20 000 więc jeżeli już nalatałeś koło dychy to bym zmienił (właśnie po to żeby mieć pewność). Pamiętaj o przerwie 0,7 na elektrodzie (ngk fabrycznie takiej nie ma).
    A jak przewody WN? To częsta bolączka w TB. Może sprawdź je u elektryka na przebicie wysokiego napięcia.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Ale moc przecież nie traci auto przez przewody

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    A właśnie że traci. Pełna moc to dobra iskra. A dobra iskra to dobra świeca i dobrze izolowane przewody.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    No świece kupiłem zalecane championy, założe je dopiero jak zamówie przewody, dalej kolego co kombinować ? Odma mi pluje olejem w dolot, silnik jest szczelny, w czwartek będzie regulacja, jakie mają być luzy ? Bo już tak na forum głupoty ludzie piszą że się pogubiłem a w elearnie nie mogę znaleźć, wskaźnik doładowania przyjdzie mi może jutro to wstawie i zobaczymy, rurki na overbooscie dałem po konsultacji z kolegą z kielc 3mm zbrojone lecz niestety nie dało się ich całych włożyć za twarde a 3,25 nie mają, czy szukać 3,25 ? Mogą być normalne ? Czy muszą być uzbrojone ?

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rysio1923 Zobacz post
    No świece kupiłem zalecane championy, założe je dopiero jak zamówie przewody,
    DObrze


    Cytat Napisał Rysio1923 Zobacz post
    Odma mi pluje olejem w dolot
    Co znaczy pluje? Ja miałem taką tłustą po prostu. Wcześniej maź mi leciała ale jak wyczyściłem separator to problem znikł.


    Cytat Napisał Rysio1923 Zobacz post
    w czwartek będzie regulacja, jakie mają być luzy
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...owe_v6_tb.html

    Rurki to ja zakładałem paliwowe albo od gazu. Nie pamiętam teraz dokładnie.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    No pluje do dolotu, cała rura dolotowa jest brudna, turbina nic nie bierze

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wyczyść odmę

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    85

    Domyślnie

    Kolego mam wskaźnik doładowania i na 1 biegu turbina osiąga 0,5 B więcej nie bije, dopiero na 4 biegu ma te 0.9, na 3 biegu dochodzi 0.9 i spada do 0.7 przy 6,5 tyś obrotów,

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie mam pewności bo nigdy nie sprawdzałem tego tak ale tak na logikę to powinien osiągać 0,8 za każdym razem kiedy wchodzi w ekstremum mocy. Niezależnie od biegu. A overboost za każdym razem kiedy wchodzisz w ekstremum na pełnym bucie (działa selenoid)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-08-2015, 11:15
  2. Chcemy na zlocie hamownie?
    Utworzone przez Tuti w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-06-2015, 07:46
  3. Co sprawdzić przed wyjazdem na wakacje
    Utworzone przez RobertD1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 12-11-2014, 12:30
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 20:46
  5. Jak wymienić zamek w tylniej klapie AR 156 przed FL
    Utworzone przez SilverV6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-05-2012, 08:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory