Czy ktoś to stosował http://www.ebspares.co.uk/news77.htm ?
Podobno znacznie poprawia trakcję i przenosi więcej momentu na koła. Polecane w pierwszej kolejności zanim pójdzie się w mody typu odelżenie koła zamachowego.
Czy ktoś to stosował http://www.ebspares.co.uk/news77.htm ?
Podobno znacznie poprawia trakcję i przenosi więcej momentu na koła. Polecane w pierwszej kolejności zanim pójdzie się w mody typu odelżenie koła zamachowego.
Tak mam zamontowane. fajna sprawa. moge w dobrych pieniądzach załatwic
Każda szpera jest na +
W mojej jeszcze stary właściciel ją zamontował i przelatała ponad 100 tysięcy, ja już raz ja rozwaliłem, każdy mówi że to pancerna konstrukcja, a mi się coś ukręciło, naprawa nie byłą droga, ale cudów nie ma też się psuje taki mechanizm
A i jeszcze jedna rzecz, do czego ci szpera- Q2 to 21% blokada, ponoć znacząco lepsza jest Quaifa, ale nie jeździłem Alfą z tą szperą to jest to czysta teoria, się przejadę to będę wiedział.
Jaki koszt takiego cuda?![]()
A moim zdaniem Q2 dupy nie urywa. Roznica jest wrecz kosmetyczna ale moje zdanie jest jakie jest bo oczekiwania byly mocno rozdmuchane![]()
Dzis bral bym Quaifa
Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?
Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
No tak nie do końca, jak używasz jej w 100% to docenisz
Dwa lata wstecz była porządna zima, pojechaliśmy na Śniardwy, lód się topił, więc w przeważającej większości jeździliśmy po szklance, auto z identycznym silnikiem jak w mojej ale pozbawione Q2 radziło sobie dużo gorzej, ogólnie żeby nie ten moment zawahania przed załączeniem było by lepiej
Najlepiej to sobie radził Fiat Panda 1.1, ale za sterami siedział kierowca rajdowy
Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 21-05-2015 o 12:50
coś tam pomaga, nawet lekko (podkreślam lekko) czuć jak ściąga kierownice do wewnątrz i przy przyśpieszaniu tak nie szarpie, jak bez Q2.
ja i tak założyłem głównie profilaktycznie, żeby uniknąć dziury w skrzyni.
Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)
Pomaga i to dużo, wie ten kto mocno auto upalał. Na okrążeniu trwającym bez Q2 ~ 2min15s urwałem po założeniu Q2 ponad 13s i zacząłem wszelkie STI i EVO objeżdżać na naszych podwórkowych imprezach na torze Lublin i zbierać flakony do kolekcji za zwycięstwa. Bez Q2 to mogłem sobie co najwyżej palić jedną oponę w zakrętach i bić się w środku stawki z Clio RS i Hondami, tyle w temacie ode mnie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts