Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: [alfy V6] wymiana dyfra na Q2

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    166 TB
    Postów
    66

    Domyślnie [alfy V6] wymiana dyfra na Q2

    Czy ktoś to stosował http://www.ebspares.co.uk/news77.htm ?

    Podobno znacznie poprawia trakcję i przenosi więcej momentu na koła. Polecane w pierwszej kolejności zanim pójdzie się w mody typu odelżenie koła zamachowego.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GTBodek
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9JTD 331KM 609NM
    Postów
    530

    Domyślnie

    Tak mam zamontowane. fajna sprawa. moge w dobrych pieniądzach załatwic

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Każda szpera jest na +
    W mojej jeszcze stary właściciel ją zamontował i przelatała ponad 100 tysięcy, ja już raz ja rozwaliłem, każdy mówi że to pancerna konstrukcja, a mi się coś ukręciło, naprawa nie byłą droga, ale cudów nie ma też się psuje taki mechanizm
    A i jeszcze jedna rzecz, do czego ci szpera- Q2 to 21% blokada, ponoć znacząco lepsza jest Quaifa, ale nie jeździłem Alfą z tą szperą to jest to czysta teoria, się przejadę to będę wiedział.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar matezoma
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    166 3.2
    Postów
    852

    Domyślnie

    Jaki koszt takiego cuda?

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar GTBodek
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9JTD 331KM 609NM
    Postów
    530

    Domyślnie

    2500

  6. #6
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    A moim zdaniem Q2 dupy nie urywa. Roznica jest wrecz kosmetyczna ale moje zdanie jest jakie jest bo oczekiwania byly mocno rozdmuchane
    Dzis bral bym Quaifa
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    A moim zdaniem Q2 dupy nie urywa. Roznica jest wrecz kosmetyczna ale moje zdanie jest jakie jest bo oczekiwania byly mocno rozdmuchane
    Dzis bral bym Quaifa

    Który działa tak samo jak Q2
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    A moim zdaniem Q2 dupy nie urywa. Roznica jest wrecz kosmetyczna ale moje zdanie jest jakie jest bo oczekiwania byly mocno rozdmuchane
    Dzis bral bym Quaifa
    No tak nie do końca, jak używasz jej w 100% to docenisz
    Dwa lata wstecz była porządna zima, pojechaliśmy na Śniardwy, lód się topił, więc w przeważającej większości jeździliśmy po szklance, auto z identycznym silnikiem jak w mojej ale pozbawione Q2 radziło sobie dużo gorzej, ogólnie żeby nie ten moment zawahania przed załączeniem było by lepiej
    Najlepiej to sobie radził Fiat Panda 1.1, ale za sterami siedział kierowca rajdowy
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 21-05-2015 o 12:50

  9. #9
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    coś tam pomaga, nawet lekko (podkreślam lekko) czuć jak ściąga kierownice do wewnątrz i przy przyśpieszaniu tak nie szarpie, jak bez Q2.
    ja i tak założyłem głównie profilaktycznie, żeby uniknąć dziury w skrzyni.
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Pomaga i to dużo, wie ten kto mocno auto upalał. Na okrążeniu trwającym bez Q2 ~ 2min15s urwałem po założeniu Q2 ponad 13s i zacząłem wszelkie STI i EVO objeżdżać na naszych podwórkowych imprezach na torze Lublin i zbierać flakony do kolekcji za zwycięstwa. Bez Q2 to mogłem sobie co najwyżej palić jedną oponę w zakrętach i bić się w środku stawki z Clio RS i Hondami, tyle w temacie ode mnie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Wymiana znaczka Alfy na tylnej klapie
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 10-11-2018, 17:12
  2. Wymiana tylnego znaczka Alfy
    Utworzone przez Dudi42 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-09-2015, 17:49
  3. Regulacja luzów dyfra 2.4JTD
    Utworzone przez MADMAN w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-08-2013, 14:54
  4. Wymiana emblematu Alfy z tyłu.
    Utworzone przez Karmelitos w dziale GT
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 11:40
  5. Zakup Alfy Romeo a wymiana głowicy.
    Utworzone przez sbirro w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-08-2012, 15:06

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory