Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Kontrolka od oleju przy jeździe w zakrętach

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    24

    Domyślnie Kontrolka od oleju przy jeździe w zakrętach

    czesc wam
    problem teraz taki mam.
    sprawdzalem granice przyczepnosci mojej 166 w dosc fajnych gladkich ostrzejszych zakretach.. po trzecim zakrecie z dosc duza predkoscia i naglym zatrzymaniem sie zaswiecila sie kontrolka od oleju na chwile i zgasla, oleju na miarce mam full czy mam sie denerwowac czy to po prostu tak sie olej w miscie miotal ze mrugla ?

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jaki silnik?
    To Ty chyba musiałeś beczkę zrobić albo kotwicę zapuściłeś nie spotkałem się żeby przy pełnym stanie kontrolka mrugnęła czego by się nie robiło.

  3. #3
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    sprawdź czy sie wałek w turbo nie ukręcił;D (jeśli to JTD)

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    02 2015
    Auto
    Alfa Romeo 166
    Postów
    24

    Domyślnie

    silnik mam jtd 2.4 150 koni silnik ma moc i w ogole zadnych dziwnych objawow po tym nie mam kiedys mialem fiata bravo 1.9 i bardzo szybko nakrecalem na wstecznym az auto zawrocilo i tez na chwile kontrolka sie zapalila

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Przeciez smok jest w takiej jakby wanience, ktora właśnie ma zapobiegać przelaniu sie oleju.

    Używaj jakichś kropek i przecinków
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    A tak z ciekawości zapytam czy to może być przez uwalony czujnik ciśnienia oleju ? Bo np w poprzedniej Alfie zdarzyło mi się tak raz też po konkret zakrętach dosłownie jeden po drugim i każdy w inną stronę i nie tak, że jedziesz - zakręt - droga prosta - znów zakręt tylko zakręt w lewo - zakręt w prawo i 90st w prawo.

    Bo o ile się nie mylę ktoś tu na forum wspominał o czujnikach nawet w 2.5v6, że często się chwilę po odpaleniu świeciła kontrolka oleju, nie zawsze, ale raz na jakiś czas, a ciśnienie było ok.


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Za zadki olej lejecie


    Mi się świeciła kontrolka przy uwalonym czujniku. Jak olej był cieply to po 10sec gasła.
    Ostatnio edytowane przez gonzo ; 22-06-2015 o 11:38
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  8. #8
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał KaaC Zobacz post
    Bo o ile się nie mylę ktoś tu na forum wspominał o czujnikach nawet w 2.5v6, że często się chwilę po odpaleniu świeciła kontrolka oleju, nie zawsze, ale raz na jakiś czas, a ciśnienie było ok.
    Ja tak kiedyś miałem w 2.5V6. Może faktycznie to czujnik był, bo w 3.0 nigdy nie widziałem takiego objawu, a przeszła już jazdy torowe w Poznaniu i przeciążenia były spore - na pewno większe niż do uzyskania na zwykłej drodze (asfalt na Torze Poznań jest mega czepny).
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  9. #9
    Użytkownik Fachowiec Avatar KaaC
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Gostyń/Leszno/Rawicz
    Auto
    AR 166 2.4M-Jet 06r
    Postów
    2,435

    Domyślnie

    Tomek, a powiedz mi tak na uboczu jak to jest z wjazdem na tor teraz? A swoją drogą Marek w naszych 166 nie ma przegród w miskach jak w sportowcach ;-)


    Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.

    Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
    Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
    Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
    Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
    Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?

    Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
    Zrobić kompleksową diagnostykę ?
    Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
    Załatwimy nawet programowo !

    Zapraszam na nasz warsztat.

  10. #10
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Niestety to jest droga impreza. Ja się załapałem na zlot Forza Italia, więc grupowo było dużo taniej. Normalnie to tylko Track Day'e, które kosztują 550zł za dzień. Do tego potrzebujesz kask, bak paliwa i opony

    Aha i belle w stanie igła (mechanika), bo tor nie wybacza półśrodków - zagotuje ci wszystko co się da: płyn chłodniczy, płyn hamulcowy.. Na FI odpadła jedna GTA na płyn chłodniczy (jeszcze na treningach), a ja zagotowałem hamulcowy po kilku pełnych pętlach...
    Ostatnio edytowane przez tomaz ; 22-06-2015 o 19:08
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


Podobne wątki

  1. Zapala się kontrolka silnika przy ostrej jeździe JTD
    Utworzone przez sebek501 w dziale 166
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 14-04-2015, 08:55
  2. Jadąc po zakrętach zapala się kontrolka od oleju 2.0 TS
    Utworzone przez szmaragd1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-01-2013, 19:38
  3. [155] kontrolka oleju przy rozgrzanym silniku
    Utworzone przez NERO2287 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 19-07-2011, 20:11
  4. [GTV] Przy ruszaniu, hamowaniu, ostrych zakrętach zapala się kontrolka oleju
    Utworzone przez lipa587 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-10-2010, 14:18
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 22-03-2006, 21:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory