Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Wyjęcie odbłyśników do regeneracji.

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM 2003 r. (stary przód)
    Postów
    69

    Domyślnie Wyjęcie odbłyśników do regeneracji.

    Witam

    Przymierzam się do regeneracji odbłyśników przednich lamp ksenonowych, wersja przed liftem.

    Czy da się wyciągnąć odbłyśniki nie rozklejając lamp, a tylko poprzez wycięcie tylnego plastiku i ponowne zespawanie go? Jaki sposób jest bezpieczniejszy?


    Pozdrawiam

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie ma opcji wyciągnąć tego bezinwazyjnie. Albo dłubiesz klosz albo nic. Możesz oczywiście odciąć tył i potem go spawać ale czy jest sens? Nie. Ponieważ się narobisz a i tak nawet w pełni reflektora nie ogarniesz.
    Ja Ci radzę tak. Kątóweczka i obcinasz przy kloszu dookoła ten kołnierz co nachodzi na klosz. Ale ładnie zeby go nie zniszczyć. Potem już ładnie nożykiem podetniesz klosz i otwierasz. To pare minut roboty. Rozbierasz całą lampę po bożemu i regenerujesz odbłyśniki. Przy okazji wszystko wymyjesz łącznie z kloszem który pewnie ma sporo nalotu (zobaczysz dopiero jak zmyjesz). Jak już wszystko ogarniesz to montujesz w odwrotnej kolejności a klosz na sylikon przezroczysty. Jak zaschnie to kładziesz wałek czarnego sylikonu dookoła i przyklejasz ten odcięty pasek. Robisz jeszcze "fugę" i jest miód malina

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Garwanko
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było: 3.0V6/2.5V6/2.4R5 | Jest: 2.4R5/2.0TS
    Postów
    312

    Domyślnie

    Gdzieś na YT jest tutorial jak rozkleić lampy za pomocą piekarnika, poszukaj

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Zapomnij przy ksenonach. Regenerowałem mnóstwo tych lamp więc wiem co piszę

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD 150 KM 2003 r. (stary przód)
    Postów
    69

    Domyślnie

    Dzięki za szczegółową pomoc. Jeszcze mam pytanie, czy da się bez kanału odkręcić zderzak, żeby lampy wyjąć?
    Ostatnio edytowane przez SportoweSerce ; 28-07-2017 o 15:28

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Garwanko
    Dołączył
    03 2017
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Było: 3.0V6/2.5V6/2.4R5 | Jest: 2.4R5/2.0TS
    Postów
    312

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Zapomnij przy ksenonach. Regenerowałem mnóstwo tych lamp więc wiem co piszę
    Głowy nie dam uciąć, ale zdaje mi się, że to był ksenon. Jak znajdę, wkleję

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Łukasz 166
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    Peugeot 406 Coupe 3.0 Była Alfa Romeo 166 2.4
    Postów
    750

    Domyślnie

    Cytat Napisał SportoweSerce Zobacz post
    Dzięki za szczegółową pomoc. Jeszcze mam pytanie, czy da się bez kanału odkręcić zderzak, żeby lampy wyjąć?
    Tak.
    Jest Peugeot 406 Coupe 2002r 3.0 V6
    Była Alfa Romeo 166 2002r. 2.4 JTD
    Była Vectra B 2000r 2.0 DTI
    Była Vectra A 1993r 1.8 B+G

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Klej puszczający w piekarniku były tylko w H7 z pierwszych lat produkcji. Ksenon zawsze był na inny klej i później tez h7 na ten mocniejszy dawali. W sensie nie puszczający w temperaturze ile byś nie grzał. Oczywiście nie kłócę się o pojedyncze przypadki bo przeciez ktoś już mógł otwierać te lampy i dać inny klej poznać można to łatwo. Znaleźć gdzieś w około lampy wystający kawałek kleju i go paznokciem nacisnąć. Jeżeli jest twardy, sprężysty to dupa zbita. Jeżeli jednak jest jak guma do żucia i się daje odkształcić to puści w piekarniku.

Podobne wątki

  1. [159] Lampy przednie, regeneracja odbłyśników
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 67
    Ostatni post / autor: 12-05-2019, 18:46
  2. Regeneracja odbłyśników - gdzie w okolicach Mikołowa?
    Utworzone przez sickboy w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-09-2016, 09:55
  3. Wyjęcie silnika 2.0TS
    Utworzone przez Czipsu w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-08-2014, 16:36
  4. [145] Wyjęcie skrzyni z 145 JTD
    Utworzone przez n1k0d3m w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-07-2014, 15:39
  5. Wyjęcie popielniczki
    Utworzone przez shrek2oo7 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2010, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory