Panowie jak się odkreca całkowicie korek od wlewu oleju silnikowego bo nie mogę za nic tego odkręcić
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
Panowie jak się odkreca całkowicie korek od wlewu oleju silnikowego bo nie mogę za nic tego odkręcić
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
W lewo
Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Ja wiem ze w lewo robię prawie pół obrotu w lewo i nie chce wyjść korek ze swojego miejsca
Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
A spróbuj go dociskając odkręcać w lewo
Nie wiem jak w JTS ale w dieslu jest gwint nie zaczepy i kręcisz tak długo aż odkręcisz. Jak śrubę.
Gdy Alfa stoi w serwisie gdzie jest Romeo? Szuka części...
Czasem korek lubi się zassać. Proponuje użyć jakiegoś małego "francuza". Złapać dobrze i odkręcić. Też tak kiedyś miałem. Odkąd wymieniłem na aluminiowy z logo Alfa Romeo, nie ma żadnego problemu z odkręceniem. Pozdro
"Nie możesz nazywać siebie prawdziwym miłośnikiem motoryzacji jeśli nigdy nie miałeś Alfy Romeo" - Jeremy Clarkson
Pomogłem?Dodaj punkt reputacji
(gwiazdka pod postem)
W JTS korek potrafi się zastać i trzeba go delikatnie pomęczyć, uważając aby się nie rozkleił!
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Mam to samo, jak przekrecisz go do końca to ciągnij do góry i ruszaj nim na boki, ciasno siedzi ale wyjdzie
Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka
w V6 też potrafi się lekko przyssać
Mi zawsze łatwiej szło odkręcanie, kiedy silnik był jeszcze ciepły. Na zimno gołymi rękoma zawsze było ciężko. Ostatnio z jednej strony podłożyłem sobie rękojeść noża i jakoś poszło.
... large brakes, turbos, alu rims, aero…everything large as if there was something small to compensate for.