Musisz zobaczyć od strony kabiny. Prawdopodobnie trzeba wycinać i wstawiać nową blachę. Dużo roboty i spore koszta bez gwarancji, że będzie to dobrze zrobione. Ciężki temat do doradzania bez wiedzy o dokładnym stanie podłogi. Sprawdź tylne kielichy i przednie od strony zwrotnicy. Tam lubi ukrywać się cała masa zwęglonej stali. Nie ma też większego znaczenia czy lata 90 czy 2000+. Wszystkie lubią korodować.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Dużo rozbierania jest żeby zobaczyć podłogę od strony kabiny?
Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka
Piaskowanie zmasakruje blachę która jest przegnita. Wyciągnij wszystko ze środka wraz z wygłuszeniem od wewnątrz. Wg mnie to wstawki trzeba zrobić.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
W 156 jeśli tak blacha wygląda na zewnątrz, to boję się, że się palcem przebijesz na wylot....oby nie.
Dość dokładnie to opukałem i cała ta rdza jest od zewnątrz po wierzchu...
Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka
Niemniej, zdejmij plastikowe nakładki na progi, odegnij wykładzinę, i sprawdź, czy od środka wzdłuż progów nie ma rdzy. Jeśli nie ma, to może faktycznie Crosswagony korodują inaczej![]()
dokładnie , te pojazdy lubiły rdzewieć od środka , podobnie jak ich pochodne zbudowane na technologicznie podobnej płycie podłogowej : fiaty bravo/brava/ marea , stare tipo /tempra , ar145/146/155
czyli wydawało się że jest ok , ale tak naprawdę rdza szła od środka gdzie nie było ocynku
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
To akurat nie mój Crosswagon tylko zwykły sedan z 2003 roku. Tak po prawdzie to pytałem o opinię bo rozważałem kupno tego auta ale na podnośniku wyszło właśnie to co na zdjęciach. Gadałem i z obecnym i poprzednim właścicielem który auto sprowadził i obaj twierdzili że wcześniej nie było oznak korozji. A ponieważ sprzedający po oględzinach dość mocno zszedł z ceny to zacząłem się zastanawiać czy warto się pakować w zakup i zrobienie z tym porządku zwłaszcza że mechanik (z Polinaru w Krakowie, chyba się znają bo na hali mieli 3 takie 156 a nawet jedna gtv 3.2) twierdzi że piaskowanie i impregnacja powinny sprawę załatwić... Ale że wiem że z podlogami bywają cuda to chciałem się dopytać i widzę że kolejna inspekcja jest niezbędna
Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka
ściągnij plastiki z progów- tylne są na klipsy, z przodu klipsy i jeden torx- odciągnij wykładzinę ile dasz radę i zbadaj od środka.
Z zewnątrz nie wygląda tak tragicznie szczerze mówiąć