Witam starych i nowych.
Szukam informacji na temat zwiększenia mocy, mam włożoną hybrydową Turbine i powietrza jest dość ale odcina, może coś z mapą albo wtryski albo coś wiecie na ten temat.
Witam starych i nowych.
Szukam informacji na temat zwiększenia mocy, mam włożoną hybrydową Turbine i powietrza jest dość ale odcina, może coś z mapą albo wtryski albo coś wiecie na ten temat.
A kto robił tą mapę? Tuner powinien Ci odpowiedzieć na to pytanie. Tam nie jest tak łatwo bo ciśnienie jest liczone z przepływu. Nie ma map sensora
Oho "cfaniak" się widzę trafił![]()
A tak w ogóle to masz zmodyfikowaną mapę? Na jakim sterowniku? IC zmieniałeś?
Ja sobie nie przypominam ani jednej V6TB po chipie. Może ktoś mnie poprawi.
Nie kojarzę nawet takiego tematu na alfaowner. Znaczy kojarzę zapytania, nawet na tym forum tylko, że nie kojarzę nikogo kto by realnie to zrobił. Fabryczny osprzęt jest bez potencjału. Sam silnik szczerze to w dzisiejszych czasach jest miną. O ile kilkanaście lat temu jeszcze nie wykazywał słabości tak później V6TB padały jak kawki. Wolnossące 2,5 i 3.0 są bardzo żywotne i one były parę razy poddawane uturbianiu. Ale 2.0V6TB raczej uchodzą za takie że prędzej czy później panewa zapuka. Gorzej że remont to jeszcze trudniejszy temat.....
Widzę że wiedzą i techniką opływacie, . Turbo dla ciekawości rozwiercone i wydajność wzrosła o jakieś 40% , motor ten w raz z kompem master jest w Alfie spider, jak koledzy pamiętają to projekt sięga roku 2010 i na dziś jest to 5 silnik. Autko lata osiągając 325 KM ale tylko dzięki uniwersalnemu sterownikowi a z pewnych przyczyn chciałem wrócić do oryginału po modach. Powód to AU czyli pozytywny wynik testu spalin. I to wszystko na temat. Zamykam i pozdrawiam wszystkich internetowych speców
Poświęciłem godzinę na przejrzenie kolegi postów, prawie żadnych konkretów. Coś tam podobno było o swapie Spidera 2.0TS na 2.0 v6TB ale jak sam piszesz (w szoku?)po stłuczce wszystko skasowałeś. Te 325KM to pewnie pomyłka, powinno być 235KM? Nie chciałem być złośliwy, ja po prostu tak mam! Pozdrawiam!
Sensowną opcja na zwiekszenie mocy w TB to orzenienie silnika z 3.0 12v i fuel implant.
Wychodzi odprężone 2.8 ale co z tego skoro części nie ma już praktycznie dostępnych.
A panewka i tak się wysra zaraz , wiem bo mi sie wysrała kiedyś. TB to obecnie mina. Czy się to komuś podoba czy nie.
Wysłane z mojego SM-G715FN przy użyciu Tapatalka
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Jeżu wlazłem na forum pierwszy raz od baaaardzo dawna i pierwszy temat to ten który mnie żywo interesuje. Mówię będzie w ciul konkretów jak to zawsze tutaj a tu niestety nic nowego.
Więc powiem od siebie bo akurat mam moje ukochane 2.0v6tb na stole, że tak jak koledzy piszą panewka zastuka wcześniej czy później. Co to samego tuningu tego silnika to na ori sterowniku jest to wręcz nie możliwe a już na bank nie opłacalne. Moja ma LPG bo jest moim daily i już wiem że jedyną sensowną opcją jest ogarnąć to dobrą mapą z LPG. Kolega co w tym siedzi powiedział że ma pomysł jak to zrobić. Ale do układu wlatuje czujnik doładowania i druga przepływka.
Pewnie się pochwalę jak już to zrobimy.
HSF3Design
Projekty, prototypowanie, wydruki 3D
NOCTUO - filamenty do druku 3D
email: duzepuzzle@gmail.com
mam:
Auto projekt: AR166 3.0 CF2 '99 Blu Odissea
Daily: AR166 2.0 V6 TB '99 Aurora
na części:
AR166 3.0 CF3 '02 - srebrne