Zdjąłem kable zapłonowe z cewek i nie pamiętam jak były. Oznaczeń brak. Jak je podłączyć żeby odpalił?
Zdjąłem kable zapłonowe z cewek i nie pamiętam jak były. Oznaczeń brak. Jak je podłączyć żeby odpalił?
zapraszam na www.alfa33.pl
Z tego co ja sie orientuje to stojac przed autem ma to wygladac tak:
lewa cewka: prawa cewka:
1 cylinder 3 cylinder
2 cylinder 4 cylinder
Temat kilka razy opisywany na tym forum również
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Tylko jaka kolejność na cewkach? Nie jestem elektrykiem i schematy nic mi nie mówią.
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Zapaliła. Podłączałem 3 1 4 2 czyli odwrotnie.
Teraz pytanie zasadnicze:
Jak wydobyć siłownik sprzęgła bez wyjmowania silnika. Za cholerę nie chce drgnąć a cieknie jak sito
Jeśli temat z cewką jest zakończony to pytanie związane z wysprzęglikiem proszę zadać w nowym temacie
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer