Gdzie on się znajduje i jak dokładnie wygląda oraz co świadczy o jego awarii?
Gdzie on się znajduje i jak dokładnie wygląda oraz co świadczy o jego awarii?
http://www.forum.alfaholicy.org/145_...30-gasnie.html
1.Auto trudno uruchomić
2 Silnik po uruchomieni natychmiast gaśnie
Karnister pochłaniacza oparów paliwa z zaworem znajduje się przeważnie pod prawą lampą
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Dzięki za szybką odpowiedź. Żaden z wymienionych objawów u mnie nie występuje. Pojawia się jednak duże nadciśnienie w baku i myślę, że to skutek nieprawidłowego działania układu pochłaniania oparów paliwa.
To źle Ci się wydaje. Jest to jak najbardziej poprawny objaw a związany właśnie z odzyskiwaniem par paliwa a nie wywalaniem ich na zewnątrz. Oczywistym jest, że ciśnienie w zbiorniku jest wprost proporcjonalne do ilości paliwa czyli im paliwa mniej tym mniejsze ciśnienie w zbiorniki i większe zasysanie powietrza podczas otwierania korka. Nie szukaj dziury w całym i zostaw to w spokoju![]()
Pozdrawiam
Zbyszek
Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997
Ale widzisz nie rozumiesz. Wiesz co to jest nadciśnienie?? Przeczytaj jeszcze raz (tym razem uważnie) to co napisałem wyżej. Chodzi o to, że tankuje załóżmy pół baku i wyjeżdżam to do rezerwy. Wtedy odkręcam korek wlewu i opary paliwa buchają mi z baku na zewnątrz. Czyli im więcej paliwa wyjeżdżę, bez odkręcania w międzyczasie korka wlewu, tym większe ciśnienie w baku . Wcale nie szukam dziury w całym, bo to na pewno nie jest normalne zachowanie (wiele aut już przerobiłem).
Temat już poruszany na forum.Za właściwe ciśnienie w zbiorniku odpowiada zaworek w korku wlewu.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Patrzyłem już na niego. Trudno powiedzieć czy to jego wina, bo raczej nie ma możliwości ingerencji. Chyba, że jest.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
Trochę dziwne jest dla mnie, że opary paliwa miałyby taką prostą drogę wejścia w skład atmosfery (bo po co ten filtr oparów) ale skoro tak mówisz to wezmę się za korek.
Pozdrawiam
Zbyszek
Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997