Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: swap z 1.6 na 2.0 pilne !!!

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Exclamation swap z 1.6 na 2.0 pilne !!!

    Witam godzinę temu zgasłą moja alfina
    wina rozrządu odziwo pasek napięty na pierwszy rzut oka
    ale się nie kręci
    więc spodziewam się najgorszego
    jest okazja wsadzić coś mocniejszego więc nasuną się pomysł na 2.0
    pytanie co jest inne
    wiem że kolektor ssący na pewno
    co z wydechowym np
    osprzętem klima itd
    no i elektroniką

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    rozrzad sie nie kreci wcale ? jak rozrusznikiem mielisz ?

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    poleciały ząbki na pasku w paru miejscach ...
    wałki rozrządu idzie jakoś obracać ale ssący daje większy opór ...
    głowicy jeszcze n ie udało mi się ściągnąć chwilowy brak odpowiedniego klucza do głowicy
    a patrząc na same wałki wiele nie wydumam
    a co najgorsze rozrząd robiony 30.000 temu ..........

    ---------- Post added at 14:21 ---------- Previous post was at 14:02 ----------

    hmm kupić drugi 1.6 czy jednak 2.0 a moze naprawiać ten ale pewno duze koszty ze 3 tysia

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar noname
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    chwilowy brak;)
    Postów
    231

    Domyślnie

    no tak tyle ze zmieniajac na 2.0 mozesz miec problemy z przeniesieniem inst gazowej z tego co mi sie wydaje...zalezy jak jest zamontowana.... czy wtryski osobno nawiercane czy parownik etc..

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar sikor155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    łódz(Śródmieście)
    Auto
    AR 155 V6,156 1,8 16v
    Postów
    906

    Domyślnie

    ja myślę ,że nie powineś mieć żadnych problemów z wrzuceniem 2,0 16v.Ostatnio zmieniałem silnik z 1,6 na 1,8 i wszystko pasowało od 1,6.
    Aktualnie AR 166
    3,0 24v 99
    3,0 24v 04

    Były AR 155 1,8 8V 97R
    AR 155 1,8 FORMULA 94
    AR 155 1,8 16V 98R
    AR 155 2,5 TD 97R
    AR 155 2,0 8V
    AR 146 1,4 16V 98R
    AR 146 1,4 BOXER 96R
    AR 156 1,8 16V
    AR 155 2,0 8V

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    reklamacja ? 30.000 to raczej napewno reklamacja

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Pasek pewnie jakiś inny niż DAYCO ?
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    nom nie bardzo po trochę ponad rok no i bez papierów robota była żadnych faktur paragonów
    co do instalacji gazowej to nie będzie problemu raczej
    co do 2.0 wiem że kolektor ssący jest inny więc i wydechowy może mieć inny rozstaw śrub
    no i elektronika a dokładniej komp
    chyba że 1.8 tyle że w 147 nie było takowego silnika ale z 156 coś by pewnie znalazł tylko znowu kwestia sterowania silnikiem czy komp podejdzie od 1.6

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Mi pasek conti wytrzymał jakieś 30tys i wyglądał po tym przebiegu nieciekawie. Ewentualnie faktury które miałem do wglądu przy zakupie były lipne i w rzeczywistości rozrząd nie był zrobiony. Naprawa silnika po pękniętym pasku kosztowała około 3tys. Dodatkowo około 1tys na wymianę podzespołów dołu silnika - panewki uszczelniacze itp.

    Odnośnie wymiany na 1.8 był temat ale z tego co pamiętam były problemy po tej przekładce.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    z tego co już wiem i się naczytałem 1.8 jest prawie że identyczny jak 1.6 różnica tylko w pojemności podobno tylko nie wiem co z kompem czy nie będzie miał przypadkiem za mało paliwa a za dużo powietrza ...

Podobne wątki

  1. SWAP 156 1.6 TS na 2.5 V6
    Utworzone przez chudydegie w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 31-10-2014, 11:58
  2. swap w 146 1.6 bx
    Utworzone przez PiotrasPoznan w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 23:36
  3. Pilne! Crosswagon pilne!
    Utworzone przez boss_do w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 17-06-2012, 09:41
  4. Pilne! 159 2.0 jtdm 170 km pilne!
    Utworzone przez boss_do w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-05-2012, 09:12
  5. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-02-2012, 15:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory