Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Nie przyspiesza do 2000obr/min. JTD

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Debrzno
    Auto
    Alfa GT JTD Alfa 159 JTD 2.0
    Postów
    117

    Domyślnie Nie przyspiesza do 2000obr/min. JTD

    Auto nie chce jechać to znaczy przyspieszać w granicach 2000 tyś obrotów brakuje mocy ale za parę sekund wraca moc i jest ok.Powyżej 2400 obrotów jest dobrze.Mechanik stwierdził po podłączeniu do komputera błąd;P1102-Przepływomierz powietrza błąd;P238 Czujnik ciśnienia doładowania błąd ;P1238 Masa powietrza za wysoki.A więc działam i tak .Założono nowy przepływomierz,nowy zawór EGR,Nowy czujnik doładowania,nowe filtr paliwa i powietrza,no i bym zapomniał nowy czujnik znajdujący się na filtrze powietrza sterujący kierownicą turbiny.Oględziny turbiny wskazują na brak jakichkolwiek luzów na wirniku turbiny w środku jest czysto .Turbiny nie demontowano tylko zdemontowano wąż idący z turbiny do interkulera PO założeniu nowych części auto nadal nie chce przyspieszać komputer nie wykazuje żądnych błędów.W próbie podczas jazdy mieli podłączony komputer który stwierdził na wykresie brak mocy na 3 biegu .Pomocy.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    a na 1,2,4,5,6 wszystko jest ok ?

    turbo/zmienna geometria wyczyszczone?

  3. #3
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jesli przeszukasz temat Gt to znajdziesz kilka takich tematow, przyklad ponizej.

    http://www.forum.alfaholicy.org/gt/5...trace_moc.html


    pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 22-02-2012 o 14:59

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar Tomek_KRK
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AR 159
    Postów
    2,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lech Zobacz post
    Auto nie chce jechać to znaczy przyspieszać w granicach 2000 tyś obrotów brakuje mocy ale za parę sekund wraca moc i jest ok.Powyżej 2400 obrotów jest dobrze.Mechanik stwierdził po podłączeniu do komputera błąd;P1102-Przepływomierz powietrza błąd;P238 Czujnik ciśnienia doładowania błąd ;P1238 Masa powietrza za wysoki.A więc działam i tak .Założono nowy przepływomierz,nowy zawór EGR,Nowy czujnik doładowania,nowe filtr paliwa i powietrza,no i bym zapomniał nowy czujnik znajdujący się na filtrze powietrza sterujący kierownicą turbiny.Oględziny turbiny wskazują na brak jakichkolwiek luzów na wirniku turbiny w środku jest czysto .Turbiny nie demontowano tylko zdemontowano wąż idący z turbiny do interkulera PO założeniu nowych części auto nadal nie chce przyspieszać komputer nie wykazuje żądnych błędów.W próbie podczas jazdy mieli podłączony komputer który stwierdził na wykresie brak mocy na 3 biegu .Pomocy.
    A sprawdzali pracę geometrii sprężarki?
    WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Debrzno
    Auto
    Alfa GT JTD Alfa 159 JTD 2.0
    Postów
    117

    Domyślnie

    Dzięki za podpowiedzi zasugerowałem to mechanikowi by sprawdził geometrie sprężarki.Odpowiedział mi że nie jest wstanie tego zrobić i że tego nie potrzeba. PO zdemontowaniu turbiny nie ma urządzeń do jej wyważania zazwyczaj naprawy i czyszczenia turbin to robi wysyłkę do regeneracji.Czy czy można to wyczyścić bez wyważarki ?.Dziś Alfka zbiera się jak dawniej wymiany czujników pomogły.Pozostał tylko błąd przy dynamicznej jeżdzie zapala się błąd P 238 .Alfa została jeszcze u mechanika zauważono okopcenia nad kolektorem wydechowym jakaś nieszczelność .Czy to może zakłócać prace turbiny i powodować ten błąd? dodatkowo dziwny gwizd turbiny jestem ciekaw ale jutro się okaże.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar SynapticXX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    W-wa
    Auto
    Auto
    Postów
    145

    Domyślnie

    Czyszczenie kierownic turbiny, a regeneracja turbiny to dwie różne rzeczy. Z tego co mi wiadomo to przy tej pierwszej nie ma potrzeby wyważania niczego. Oczywiście po zdemontowaniu turbiny będzie można sprawdzić też czy nadaję się dodatkowo do regeneracji.

    Tutaj masz filmik z czyszczenia samych kierownic: http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I
    Ostatnio edytowane przez SynapticXX ; 22-02-2012 o 20:48

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Zmień mechanika..
    Przy czyszczeniu zmiennej geometrii nie trzeba nic wyważać .

  8. #8
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    sprawdz prace sztangi turbo, to bedziesz wiedział co i jak.

  9. #9
    Użytkownik Ogier Avatar ksiazelasic
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Legnica/Wrocław
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 16V
    Postów
    194

    Domyślnie

    ten blad to zawor overboost, najlepiej wymien wszystkie wezyki idace do niego (nawet jak wydaja sie byc cale), przeczysc zawor jak nie byl wymieniany
    dziwny swist, czyli gdzies cisnienie ucieka
    Ostatnio edytowane przez ksiazelasic ; 23-02-2012 o 00:01

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Zanim się coś napisze warto poczytać:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html
    Masz ciągle przeładowanie, a jego żródło tkwi w źle działającej zmiennej geometrii turbiny lub jej sterowaniu
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. Brak mocy do 2000obr
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 28-12-2015, 15:38
  2. [159] 2.0 JTDM 170 nie jedzie do 2000obr.
    Utworzone przez foxone w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 21:36
  3. Silnik stracił moc. Max 2000obr/min JTD
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 18-04-2012, 08:44
  4. Buczenie powyżej 2000obr/min JTD
    Utworzone przez patigang w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-07-2010, 21:50
  5. JTDm nie wkręca się do 2000obr./min.
    Utworzone przez DJ KoŁoS w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 28-03-2010, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory