Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Wysprzęglik - Pilna sprawa

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Exclamation Wysprzęglik - Pilna sprawa ( mini manual na 2 str)

    Witam! Ostatnio zauważyłem, że bolec od wysprzęglika pękł. Patrzyłem pod gumką i jest również pod nią pęknięty. Przez to lekko sączy się płyn pod osłoną gumową. Wszystko działa luxx, ale trzeba się tą sprawą jak najszybciej zająć...i tu moje pytania:

    - potrzebuję jakieś numery katalogowe, czy linki z dobrymi zamiennikami, gdyż w Intercars czy Focie, popularne są LPR'y, a słyszałem, że mają mniejsze tłoczki i jest problem....
    - na moim nie ma wcale napisów..jedyny napis jest na osłonie gumowej: bendix......443
    - średnica w miejscu strzałek, wynosi 35 mm z hakiem, a jak patrzyłem to zamienniki mają 25mm z hakiem
    - skrzynia 6 biegów, 2001 rok (maj), CF3, 2.0 T.S 150 KM.
    - jak myślicie dlaczego rozdwoił się ten bolec....
    - w zamiennikach widzę, że ten bolec jest ostro zakończony (stożek), a nie płasko jak u mnie..

    Z wymianą sobie poradzę ( ale jakieś porady mile widziane), najgorsze jest znalezienie odpowiedniego towaru, w jak najkrótszym czasie....

    Poniżej foty:
    Ostatnio edytowane przez Paazik ; 05-03-2012 o 22:25

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Dla pewności podaj nr VIN ale po zdjeciach widzę , ze jest to wysprzęglik który mogę zaproponować za 105 PLN.
    Jeśli jesteś zainteresowany proszę o maila z zamówieniam na adres sklep@autosklep24.pl . Podaj ne VIN auta i dopisz , ze jesteś z forum AH.

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
    Postów
    1,035

    Domyślnie

    Ja w ubiegłym roku zamontowałem LPR 8102 (jest dokładnie taki sam jak oryginał) - działa bez problemu.
    Przy wymianie radzę zdemontować cały uchwyt siłownika od skrzyni biegów i odkręcić przewód sztywny łączący z tłumikiem drgań, szczypcami zdemontować pierścień zabezpieczający wymienić na nowy i odpowietrzyć cały układ.

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Dzieki za szybką reakcje...tak myślę bo do intercarsu mam jakieś 5 km, i czy ten LPR 8102 podejdzie...czy nie będzie problemu....stanlizak słuchaj ten pierścień koniecznie do wymiany? Gdzie taki dostanę? Pozdr

    Jeszcze jedno na zdjęciach LPR 8102 jest bez gumek i bolca....czy tak jest w rzeczywistości??

    DamianS słuchaj a Ty co sądzisz o tym LPR?
    Ostatnio edytowane przez Paazik ; 05-03-2012 o 09:56

  5. #5
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Ja to wymienialem latem zeszlego roku. I szczerze to sie nad tym tak nie rozczulalem. Zamowilem najtanszy z allegro, zalozylem i jest miodzik do dzisiaj. Sprzeglo czy rozrzad to rozumiem ale wysprzeglik? Mnie to jakies 6-7 dyszek kosztowalo.
    Jezeli chodzi o rady to tak jak wspomniano wytargaj calosc. Poniewaz zeby wybic wysprzeglik z tej lapy to u mnie trzeba bylo niezlego mlota i duzy rozped. Trzeba wypiac przewod, odkrecic trzy sruby (najlepszy dostep jest po zdjeciu nadkola) i wszystko na stol i duzy mlot. To tyle.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    Moim zdaniem LPR 8102 nie będzie pasował do Twojego auta. Ma inne mocowanie. Zmarnujesz tylko czas. LPR ma sporo błędów w katalogach.
    Co więcej Eper też ma w tym temacie błędy!
    Co do jakości LPR nie mam zastrzeżeń.

    Powiedz mi czy wysprzęlik jest mocowany na 2 śruby czy jest wkładany w obejmę na skrzyni i zabezpieczany pierścieniem segera ?
    Po zdjęciach nie jestem w stanie stwierdzić...
    Ostatnio edytowane przez DamianS ; 05-03-2012 o 11:45

  7. #7
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Z grubej blachy jest zrobione mocowanie z tuljowym prowadzeniem wysprzeglika. Ono jest przykrecane do skrzyni na trzy sruby. Wysprzeglik ma podtoczenie na pierscien sprezynujacy i wypustke. Przez co wklada sie go bardzo pasownie w to prowadzenie (wypustka zabezpiecza przed obrotem) i zapina sie pierscien sprezynujacy. Po latach to jest tak zapieczone i przyrdzewiale ze bez duzego mlota nie ma co podchodzic n

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Na zdjęciu nr jeden widać że osadzany na segerze.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 159
    Postów
    439

    Domyślnie

    Cytat Napisał DamianS Zobacz post
    Moim zdaniem LPR 8102 nie będzie pasował do Twojego auta. Ma inne mocowanie. Zmarnujesz tylko czas. LPR ma sporo błędów w katalogach.
    Co więcej Eper też ma w tym temacie błędy!
    Co do jakości LPR nie mam zastrzeżeń.

    Powiedz mi czy wysprzęlik jest mocowany na 2 śruby czy jest wkładany w obejmę na skrzyni i zabezpieczany pierścieniem segera ?
    Po zdjęciach nie jestem w stanie stwierdzić...
    Jest mocowany na seger oczywiście, ale kolega montował wcześniej do 166 i pasowało....o jakie mocowanie chodzi?

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar DamianS
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Lancia Thesis Centenario, Lancia Phedra Platino
    Postów
    705

    Domyślnie

    W takim układzie LPR 8102 powinien pasować. Jest to najbardziej typowy wysprzęglik. Dziwne bo w więszosci TSów jest na 2 śruby.
    Jesli chodzi o autosklep24 mogę zaproponować taki wysprzęglik z Samko za 62 PLN.

Podobne wątki

  1. [GTV Spider] PILNA SPRAWA - felgi aluminiowe
    Utworzone przez aniol_jojo w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 03-04-2011, 20:47
  2. [155] Pilna sprawa z piasta kola
    Utworzone przez Piotrek3006 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 05-09-2010, 01:06
  3. Bardzo pilna sprawa
    Utworzone przez sargal w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 27-10-2009, 21:01
  4. [156] Doradźcie proszę - pilna sprawa.
    Utworzone przez cosby w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-08-2008, 14:45
  5. pilna sprawa ze 156
    Utworzone przez Madnes7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-03-2007, 10:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory