Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Urwana wkrętka w kolektorze V6TB

  1. #1
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie Urwana wkrętka w kolektorze V6TB

    Przy wnikliwym poszukiwaniu nieszczelności zauważyłem że jeden przewód do kolektora dolotowego (LPG) się gibocze. Próba zdjęcia już starego i sztywnego przewodu skutkowała całkowitym urwaniem. I co teraz?
    Mam 2.0V6TB i valteki. Proszę sobie darować komentarze w stylu "to tragedia" "nie jedzie" itp. Jeździło dobrze więc jeszcze da radę zanim zainwestuję w coś lepszego.
    Wkrętki są umieszczone obok wtryskiwaczy benzyny w podstawce pod barany.
    Nie wiem czy dobrze kombinuję ale chyba muszę zdemontować zasilanie Pb i odkręcić podstawy baranów tak?
    Wyciągnąć resztę wkrętki nie mam szans. Pozostaje mi albo wstawienie większej (mało realne) albo zaślepienie tego jakimś kołkiem na epoksydzie i wywiercenie obok.
    Tylko czy tak można jeden?
    A po drugiej stronie tego kanału można?
    A może jeszcze jakiś inny pomysł?
    Poboczne pytanie to wszystkie przewody z listwy do kolektora muszą mieć tą samą długość?
    A jak długie są dopuszczalne?
    Bo chciałbym skitrać te listwy gdzie indziej żeby mi nie szpeciły silnika ale bym musiał wydłużyć przewody.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Tak czy siak musisz wykręcić barany, wypiąć wtryski i wykręcić podtawke z uszkodzonym króćcem. Następnie cykcnij fotke może coś poradzimy
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Nowa wkretke zamocoj na loctite i bedzie po sprawie(nie wiem dlaczego mialy by byc problemy z usunieciem starej jak bedzie wszystko na wierzchu)

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał wojtekjast Zobacz post
    Nowa wkretke zamocoj na loctite i bedzie po sprawie(nie wiem dlaczego mialy by byc problemy z usunieciem starej jak bedzie wszystko na wierzchu)
    Urwała się przy korpusie. Nic nie wystaje.

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Tak czy siak musisz wykręcić barany, wypiąć wtryski i wykręcić podtawke z uszkodzonym króćcem. Następnie cykcnij fotke może coś poradzimy

    Wiem że dawałeś do chromowania. Ile dałeś? Moje też są nędznie pordzewiałe i jak już je wytargałem to chciałbym je odświeżyć. Masz jakiś namiar?

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Urwała się przy korpusie. Nic nie wystaje.




    Wiem że dawałeś do chromowania. Ile dałeś? Moje też są nędznie pordzewiałe i jak już je wytargałem to chciałbym je odświeżyć. Masz jakiś namiar?
    Namiar moge ci dać poprostu na siebie, cena zależy od stanu powierzchni kolektorów.
    Pisz priv, albo gg 5513391 to sie dogadamy. Na wykonanie potrzebuje około 2 dni robocze. Możliwość powłok galwanicznych to chrom, nikiel oraz pozłocenie.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał QBA Zobacz post
    Namiar moge ci dać poprostu na siebie, cena zależy od stanu powierzchni kolektorów.
    Pisz priv, albo gg 5513391 to sie dogadamy. Na wykonanie potrzebuje około 2 dni robocze. Możliwość powłok galwanicznych to chrom, nikiel oraz pozłocenie.
    Masz pełną skrzynkę
    Wywal coś tam.

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Marek podstawę na stół, przewiercić wiertłem 4,8 starą wkrętkę i potem gwintownik i przegwintujesz po starej i nowa ładnie wejdzie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Wkręcać na jakiś super klej czy zwykły przeciw odkręceniowy? Nie wiem czy czasem nie wymienić od razu wszystkich na nowe. I jeszcze pytanie z tą długością wężyków od listwy do kolektora. Ile mogą mieć? Bo chciałbym gdzieś skitrać listwy.

  9. #9
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Wymień wszystkie.Klej do gwintu wystarczy.A wężyki same Ci wyjdą bo masz dwie listwy.Aby były tej samej długości.Aha poczekaj aż klej stwardnieje zanim zaczniesz jezdzić.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dobra, a jakbym chciał listwy wywalić np na bok albo na tył to wężyki będą z cztery razy dłuższe. Może tak być?

Podobne wątki

  1. [164] poduszka silnika 2 V6TB potrzebna
    Utworzone przez T omek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 19:54
  2. AR 166 2.0 V6TB czy 3.0 ?
    Utworzone przez Cypek w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-06-2013, 16:52
  3. Gtv v6tb
    Utworzone przez wheelerwasp02 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-11-2012, 23:43
  4. Moduł zapłonowy do 2.0 V6TB
    Utworzone przez marek230482 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 25-04-2012, 20:26
  5. Różnice w budowie wydechu V6TB, a V6
    Utworzone przez matber1 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-07-2010, 22:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory