Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Problem ze sprzęgłem- czy to tarcza czy łożysko

  1. #1
    klapaa
    Gość

    Domyślnie Problem ze sprzęgłem- czy to tarcza czy łożysko

    Witam
    Panowie mam taki problem w czwartek miałem wyjazd 40km było gorąco, jadąc zauważyłem że mam problem za zmianą biegów tzn trzeba było mocno szarpać żeby wskoczył i pedał zrobił się bardzo mięki tak jakby wogóle go nie było. Jadąc spowrotem to wogóle masakra uwało sie wrzucić 5 bieg ale jak sie zatrzymałem to już tylko musiałem zgasić samochód wrzucić bieg i dopiero odpalić i jechać. Też niepokojące jest że jak pedał sprzęgła podpąpowałem kilkanaście razy to biegi wchodziły. I teraz mam pytanie czy tarcza by się skończyła czy łożysko hydrauliczne??
    Wiem że zeby zdiagnozować problem należy wszysko wyciągnąc ale może jakies wasze opinie
    Pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Leżajsk<>Rzeszów<>Warszawa
    Auto
    jest Giulietta 1.4TB była AR 156 1.8TS 99'
    Postów
    121

    Domyślnie

    Hej,
    Spróbuj na początek odpowietrzyć sprzęgło.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar adalberto
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    PŁOŃSK
    Auto
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 2007 + MITO 1.4 2008-LPG
    Postów
    702

    Domyślnie

    Sprawdź poziom płynu (dot 4) i ewentualne wycieki.
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 385KM MITO 1.4 LPG 78KM NERO ETNA
    ALFA TO WIĘCEJ NIŻ AUTO.....TO PASJA
    HISTORIA 159 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...adalberto.html
    HISTORIA MITO http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...nero_mito.html

  4. #4
    klapaa
    Gość

    Domyślnie

    a jak odpowietrzyć sprzęgło? a płynu hamulcowego jest full a wycieków nie widziałem

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar adalberto
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    PŁOŃSK
    Auto
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 2007 + MITO 1.4 2008-LPG
    Postów
    702

    Domyślnie

    odpowietrzasz przewodem od wysprzęglika przy skrzyni.
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 385KM MITO 1.4 LPG 78KM NERO ETNA
    ALFA TO WIĘCEJ NIŻ AUTO.....TO PASJA
    HISTORIA 159 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...adalberto.html
    HISTORIA MITO http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...nero_mito.html

  6. #6
    klapaa
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał adalberto Zobacz post
    odpowietrzasz przewodem od wysprzęglika przy skrzyni.
    tutaj gdzie jest ten gumowy kaputrek od łożyska hudraulicznego? a powiedz mi gdzie jest pompa przy pedale w kabinie czy pod akumulatorem?

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar adalberto
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    PŁOŃSK
    Auto
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 2007 + MITO 1.4 2008-LPG
    Postów
    702

    Domyślnie

    Cytat Napisał klapaa Zobacz post
    tutaj gdzie jest ten gumowy kaputrek od łożyska hudraulicznego? a powiedz mi gdzie jest pompa przy pedale w kabinie czy pod akumulatorem?
    tak, przy pedale sprzęgła, sprawdź przecieki,w kabinie i przy skrzyni.
    PORSCHE CAYENNE S 4.8 385KM MITO 1.4 LPG 78KM NERO ETNA
    ALFA TO WIĘCEJ NIŻ AUTO.....TO PASJA
    HISTORIA 159 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...adalberto.html
    HISTORIA MITO http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...nero_mito.html

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 10:12
  2. 1,9 JTD problem ze sprzęgłem
    Utworzone przez Bartek9441 w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-03-2013, 22:45
  3. problem ze sprzęgłem
    Utworzone przez młody80 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2010, 17:13
  4. 2.4 JTD PROBLEM! docisk,tarcza czy wysprzęglik???
    Utworzone przez bogusch13 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 24-11-2009, 18:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory