Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: zapach spalin w aucie podczas gwaltownego i dlugiego przyspieszenia

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Maximdj1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0TB
    Postów
    29

    Domyślnie zapach spalin w aucie podczas gwaltownego i dlugiego przyspieszenia

    Witam wszystkich jestem tu nowy mam problem z moja Alfą .Otoz jest to AR 166 2.0 V6 turbo podczas wcisnienia gazu gdy uruchomi sie turbina czuc spalinami w kabinie nie wiem z jakiego powodu czy to jakas nieszczelnosc w ukladzie wydechowym czy poprostu wentylator zasysa te spaliny do srodka, jesli ma ktos na to jakomkolwiek odpowiedz niech pisze , dzieki...

  2. #2
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Ustroń
    Auto
    145 JTD
    Postów
    171

    Domyślnie

    Uważaj, żeby nie uruchomił Ci sie tam jeszcze reaktor jądrowy po wciśnieciu gazu.

    Turbina pracuje ciągle wówczas, kiedy silnik pracuje.

    Sprawdź szczelność wydechu, Może to uszczelnienia przy kolektorze, albo dziurawy łacznik elastyczny.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Maximdj1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.0TB
    Postów
    29

    Domyślnie

    Tak pracuje ciagle ale nie daje swojej siły na silnik ,mozna ja właczyc na stałe i bedzie ciagla od zera a tak zalacza sie od pewnego zxakresu obrotow... n o ale dzieki za info....sprawdze co tam z tym ukladem...pozdro

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maximdj1 Zobacz post

    Tak pracuje ciagle ale nie daje swojej siły na silnik ,mozna ja właczyc na stałe i bedzie ciagla od zera a tak zalacza sie od pewnego zxakresu obrotow... n o ale dzieki za info....sprawdze co tam z tym ukladem...pozdro
    Eee... Że niby jak? Owszem, możesz przestawić w sofcie żeby turbina wstawała wcześniej, ale że niby jak ma dać ciśnienie od 0? Żeby turbina zaczęła tłoczyć powietrze, potrzebne jest ciśnienie spalin. Żeby było ciśnienie spalin, trzeba obciążyć motor... Proste i logiczne... Nie da się "włączyć" turbiny żeby cały czas dawała doładowanie. Owszem są wynalazki typu turbina podtrzymywana przez silnik elektryczny, ale nie sądzę żebyś miał coś takiego...

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Krk
    Auto
    była:GT Q2 1.9, Mito 1.4TB Jest:KIA Sportage XL AWD AT 2.0 CRDi, Honda HRV 1.5 i-VTEC CVT Executive
    Postów
    141

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maximdj1 Zobacz post
    Tak pracuje ciagle ale nie daje swojej siły na silnik ,mozna ja właczyc na stałe i bedzie ciagla od zera a tak zalacza sie od pewnego zxakresu obrotow... n o ale dzieki za info....sprawdze co tam z tym ukladem...pozdro
    dawno się tak nie uśmiałem

Podobne wątki

  1. Gryzący zapach spalin 2.4 JTD
    Utworzone przez zbyszu138 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-02-2017, 22:45
  2. zapach spalin w kabinie
    Utworzone przez kinol156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 10-12-2016, 00:19
  3. 156 2.5 V6 trzesie silnikiem plus zapach spalin ?
    Utworzone przez goffer2 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 12-07-2013, 19:14
  4. [GTV] 2.0 V6 TB Przerywa podczas gwaltownego przyspieszania
    Utworzone przez maras145 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 10-06-2012, 18:05
  5. Zapach spalin...
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 20:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory