Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Niskie obroty/wahania i pomiędzy 1,5 do2 dławienie się 166, 3.0

  1. #1
    gms247
    Gość

    Domyślnie Niskie obroty/wahania i pomiędzy 1,5 do2 dławienie się 166, 3.0

    Witam,

    ostatnio coś moja AR'ka wariuje. Na niskich obrotach zaczęła drgać, a przy ok 1,5 do 2k zaczyna się dławić, potem na wysokich już normalnie mieli.

    Jedyne co miałem ostatnio wymienia to blotnik i filtr węglowy (kupiłem używany..), czy to może być przyczyna? Sprawdzać świecie, filtr powietrza, przewody? Od czego zacząć, jak nakierować mechanika?

    Ps nie ma możliwości podpięcia pod kompa, na zadupi... mieszkam

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakąkolwiek podpowiedź.

  2. #2
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Niestety bez podpięcia pod komputer to możesz do emerytury nie trafić co jest nie tak.
    Musisz kupić kabelek, odżałować te kilka dyszek i sprawdzić błędy. Nie musi świecić marchewka żeby wyłapało błędy. Po drugie wtedy sprawdzisz parametry. Może jakiś czujnik fałszuje odczyty, może przepływka przekłamuje? Mnóstwo opcji jest.

  3. #3
    gms247
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Musisz kupić kabelek, odżałować te kilka dyszek i sprawdzić błędy. Nie musi świecić marchewka żeby wyłapało błędy.
    ok no to trza się zaopatrzyć w kobel i soft, czytałem tu na forum, napisz pls w skrócie jaki kabel i jaki soft przyspieszy mi to działanie

    AR 166, 99r 3.0 24V Sportronic

    pozdr

  4. #4
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Jakikolwiek KKL. Program to FES albo AlfaOBD. Tym ostatnim połączysz się ze skrzynią.
    O kablach możesz dużo na forum poczytać. Użyj szukajki.
    I tak już Ci ułatwię i masz link do tematu gdzie jest opisane jak przerobić kabel żeby łączył się ze wszystkim
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...tml#post620479
    Bo takiego do wszystkiego to i tak nie kupisz ale zamawiasz najtańszy KKL i przerabiasz jak w temacie.
    Ale do odczytu błędów silnika to bez przeróbek każdy pójdzie.

Podobne wątki

  1. [145] Dławienie i drgające obroty
    Utworzone przez Mattiskc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-03-2012, 12:04
  2. [145] [boxer] niskie obroty
    Utworzone przez bobryt w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-05-2010, 11:02
  3. Za niskie obroty
    Utworzone przez Marty w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-06-2009, 11:38
  4. niskie obroty co moze byc
    Utworzone przez andzia3.0 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-06-2009, 10:23
  5. [156] niskie obroty..
    Utworzone przez RAMON110 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 19-12-2008, 12:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory