Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Czy potrzebne kody do navi i ICS po odłączeniu akumulatora

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    166 2.4 / GT 1.9
    Postów
    22

    Domyślnie Czy potrzebne kody do navi i ICS po odłączeniu akumulatora

    Panowie jestem na urlopie w tym momencie i jestem zmuszony odpiąć akumulator na chwilę. Moje pytanie brzmi, czy po tym zabiegu moja 166 zapyta mnie o jakieś kody do ics czy navi? Alfa jest z 2005 roku, wersja z telefonem. Z tego co sobie przypominam żadnych kart kodowych nie dostałem, ale to i tak w tym momencie nieistotne bo przybornik leży w domu. Proszę o pomoc, mam nadzieje ze jakis wlasciciel alfy fl szybko mi pomoze. pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Oczywiście zapyta o kody do ICS i - jeśli masz - do NAVI. Jak nie wpiszesz to nawiewy po 1-2 minutach będą działać, tylko bez podglądu na ICSie. Radio za to nie pogra.
    moja była Bella...

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    166 2.4 / GT 1.9
    Postów
    22

    Domyślnie

    dziekuje serdecznie za odpowiedz. teraz juz wiem ze jestem w dupie. pozwolę sobie jezcze na jedno pytanko odnosnie tego navi - to nie jest tak ze kazda 166 przed czy po fl wychodziła z navi? co masz na mysli mowiac 'jesli masz'. chodzi o wsadzoną płytę, czy czytnik?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    nie będzie grało radio ale klimę będziesz miał,

    a nie możesz podpiąć go pod inny aku na kabelkach żeby nie stracił napięcia?

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Cytat Napisał Messer Zobacz post
    co masz na mysli mowiac 'jesli masz'. chodzi o wsadzoną płytę, czy czytnik?
    Nie, navi było w opcji. Czyli trzeba mieć GPS + czytnik żeby działało. Moja np. fabrycznie tego nie ma (zresztą bez sensu, zważywszy na dostępność polskich map ).

    A napisz co chcesz zrobić, po co to aku odpinasz, może coś wymyślimy.

    - - - Updated - - -

    Póki niezablokowane, sprawdź też co ICS wypisuje po naciśnięciu Clima+Dark, pokaże się tajne menu. Czasem w niektórych wersjach softu wyświetla tam kody. Może się poszczęści .
    moja była Bella...

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    04 2013
    Auto
    166 2.4 / GT 1.9
    Postów
    22

    Domyślnie

    Otóż sprawa wygląda tak, zresztą zatak szybką pomoc należą się Wam wyjaśnienia. Przegoniłem ją trochę dzisiaj (zreszta nie wiem czy to ma jakies znaczenie w tej historii) no i dojechałem na miejsce. Tu zaczyna sie wlasciwie wszystko bo wentylator nie chciał przestać chodzić. Zawsze odczekuje i tak chwile zeby turbina sobie ogarnęła sprawy, ale wentylator jak chodził tak chodził, aż wyczerpał akumulator. Co dziwniejsze jeszcze w tej historii nie dało się wyciągnąć kluczyka. W koncu akumulator przestal dzialac (po dlugim czasie) i znalazlem goscia, ktory mogl uzyczyc kabli. Wszystko pięknie no tylko k***a bagażnika się nie da otworzyc. kluczyka sie nie da wyciagnac, cpykanie w stacyjce nic nie daje, a ten w schowku o dziwo nie działa mechanicznie tylko też musi być prund (moze komus sie kiedys przyda). Przed chwilą przyjechał ojciec z drugim kluczykiem (szczescie ze tylko 100 kilometrow) no i naładowalismy akumulator. I teraz jeszcze coś czego nie rozumiem totalnie - nie chciał żadnych kodów. Nic. Tak czy siak w koncu chyba musze zdobyc jakos te kody, bo pewnie w najmniej oczekiwanym momencie zachce i wtedy bedzie kłopot. Kocham ten samochód, ale w tej chwili mam go serdecznie dość i przepraszam, ze opisałem to tak chaotycznie. Przy okazji jeszcze raz Wam dziękuje i pozdrawiam.

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    na przyszłość jak byś chciał klucz wyjąć a się zablokował to pod spodem w kolumnie kierowniczej na wysokości stacyjki masz taki dzyndzel sprzężony z elektromagnesem który blokuje klucz, jak go pociągniesz to powinieneś wyciągnąć klucz.
    Co do kodu jak nie chciał teraz to wątpię aby w przyszłości zażyczył sobie go, chyba że prądu nie było raptem kilka chwil.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar land
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Cisów, Mataro
    Auto
    AR 166 2.4 JTD 20v 175km
    Postów
    79

    Domyślnie sklejony przekaźnik

    "Tu zaczyna sie wlasciwie wszystko bo wentylator nie chciał przestać chodzić. Zawsze odczekuje i tak chwile zeby turbina sobie ogarnęła sprawy, ale wentylator jak chodził tak chodził, aż wyczerpał akumulator. Co dziwniejsze jeszcze w tej historii nie dało się wyciągnąć kluczyka. W koncu akumulator przestal dzialac "
    sklejony przekaźnik wentylatora, trywialna usterka. Szukaj go pod błotnikiem koło pompy ABS, trudno go zobaczyć ale wystarczy namacać ręką i wyciągnąć z podstawki. Najczęściej wystarczy papierkiem ściernym wyczyścić styki i jest OK.
    Powodzenia.

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Messer Zobacz post
    pozwolę sobie jezcze na jedno pytanko odnosnie tego navi - to nie jest tak ze kazda 166 przed czy po fl wychodziła z navi? co masz na mysli mowiac 'jesli masz'
    jak masz ori antenke na dachu- masz navi fabryczne. Kazdy ics ma przycisk TEL , NAVI jednak nie kazda 166 je ma.
    [C

  10. #10
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał Masa625 Zobacz post
    jak masz ori antenke na dachu- masz navi fabryczne.
    Jesteś pewien? Przecież mógł mieć telefon a nie mieć navi i będzie antenka. A poza tym ja widziałem wersje bez navi i bez telefonu a miały antenki. Pewnym wyznacznikiem tu jest czytnik w bagażniku a nie antenka.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 14:32
  2. Chwilowy brak mocy, po odłączeniu akumulatora V6
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 19-10-2013, 10:20
  3. problem z klimą po odłączeniu akumulatora
    Utworzone przez domelmen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2011, 12:56
  4. [159] Po odłączeniu akumulatora miga przebieg i nie działa USB z Blue&Me
    Utworzone przez bikerserwis w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-11-2010, 19:47
  5. [155] Alarm po odłączeniu akumulatora.
    Utworzone przez malecmeister w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 12-05-2010, 22:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory