Strona 26 z 29 PierwszyPierwszy ... 1617181920212223242526272829 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 290

Temat: E 90 vs 159

  1. #251
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Juz widac koncza sie argumentu to poziom dyskusji pikuje w dół... Co do mustanga to ja się nie wypowiadam na temat aut z którymi styczności nie mialem. Mam najnowszą generację i nawet z sentymentu do marki nie bede do Brery porównywał...

    P.S pokaz mi tego shelbiego z 2012 z resorami piórowymi? I doedukuj mnie kiedy Mustang zrezygnował z resorów piórowych
    Gratuluje zakupu, bo to swietne auto i na tym skonczmy.


    › Więcej...: E 90 vs 159

  2. #252
    Użytkownik Alfista Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Mondeo Coupe
    Postów
    4,287

    Domyślnie

    @magil z jednej strony tak a z drugiej oba to w sumie byly hatchbacki tylko jeden hot drugi nie

    @fan czyli nie dowiem się nic o tych resorach piórowych?

    Ok jak temat wyjaśniony to ide sprawdzic resory piórowe i dolać nafty do lamp w mustangu
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 04-09-2020 o 12:25

  3. #253
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    @magil z jednej strony tak a z drugiej oba to w sumie byly hatchbacki tylko jeden hot drugi nie

    @fan czyli nie dowiem się nic o tych resorach piórowych?

    Ok jak temat wyjaśniony to ide sprawdzic resory piórowe i dolać nafty do lamp w mustangu
    Zaloz jeszcze kask

  4. #254
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2018
    Auto
    .
    Postów
    551

    Domyślnie

    Proponowałbym jednak ludziom, którzy tymi autami nie zrobili nawet kilometra poza Gran Turismo, żeby przestali zaczytane gdzieś w internecie rzeczy podawać tu jako pewniki. Na siłę chcecie być mądrzejsi niż ludzie, którzy tymi autami jeździli. Ja wiem że AR to świętość tutaj, ale bez przesady.

    Moja Brera była w pełni seryjna (z dobrym wyposażeniem wiec na pewno cięższa niż golas z loterii plusa), w pewnym momencie z wymienionym na nowe zawieszeniem z przodu i częściowo z tyłu, wiec przestańcie wymyślać jakieś bzdury ze nagle jeździliśmy strupiałymi autami załadowanymi workami cementu, a zderzaki wypychalismy cegłami żeby je jeszcze dociążyć.
    Jak ktoś miał/ma Brere to wie choćby ile ważą same drzwi, bo czuć to przy ich otwieraniu. Pancerne chyba są. Może dzięki temu ze te blachy są takie grube i ciężkie, auto nie ma problemu z korozją, ale ma za to z ociężałym prowadzeniem i ogromnym, nie popartym osiągami spalaniem.

    Zycze fanatykom, żeby czasem przejechali się autem innej marki i wyrobili sobie jakaś szersza perspektywę na to co jak jeździ

  5. #255
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    159 V6, Bravo T-jet
    Postów
    12,867

    Domyślnie

    A Ty nadal swoje. Nikt nie pisał, że jakieś inne auta nie prowadzą się lepiej (choćby przesiadka ze 159 do Giulii - dla mnie kosmos, czuć tą lekkość i nowoczesność). Zapytałem tylko o to wspomniane płużenie przodem w przypadku Brery, bo dla mnie to jakaś abstrakcja. Jak? W jakiej sytuacji? Jeździłeś tym autem na tor? Ile razy robiłeś blacharkę przodu?
    Dobra, trochę ironicznie z tą blacharką. Po prostu ja też nie jeżdżę jak emeryt i lubię przycisnąć na zakręcie, ale bardzo ciężko o uślizg.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06

  6. #256
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Takumi Zobacz post
    Proponowałbym jednak ludziom, którzy tymi autami nie zrobili nawet kilometra poza Gran Turismo, żeby przestali zaczytane gdzieś w internecie rzeczy podawać tu jako pewniki. Na siłę chcecie być mądrzejsi niż ludzie, którzy tymi autami jeździli. Ja wiem że AR to świętość tutaj, ale bez przesady.

    Moja Brera była w pełni seryjna (z dobrym wyposażeniem wiec na pewno cięższa niż golas z loterii plusa), w pewnym momencie z wymienionym na nowe zawieszeniem z przodu i częściowo z tyłu, wiec przestańcie wymyślać jakieś bzdury ze nagle jeździliśmy strupiałymi autami załadowanymi workami cementu, a zderzaki wypychalismy cegłami żeby je jeszcze dociążyć.
    Jak ktoś miał/ma Brere to wie choćby ile ważą same drzwi, bo czuć to przy ich otwieraniu. Pancerne chyba są. Może dzięki temu ze te blachy są takie grube i ciężkie, auto nie ma problemu z korozją, ale ma za to z ociężałym prowadzeniem i ogromnym, nie popartym osiągami spalaniem.

    Zycze fanatykom, żeby czasem przejechali się autem innej marki i wyrobili sobie jakaś szersza perspektywę na to co jak jeździ
    Pewnie chodzi o mnie to sie wypowiem jeszcze raz. Pracuje w branzy motoryzacyjnej ponad 15 lat. To o czym rozmawiamy (przekoszenie wagi wzgledem papierow) nie jest kwestia uzytkowania samochodu bo to nie zalezy od tego czy zrobiles autem 40k km czy 200k km. Na samochod sklada sie kilkadziesiat tysiecy komponentow aby wyprodukowac taki car wszyscy dostawcy czesci jak i sam producent rejestruje komponenty w IMDS gdzie wagi dla poszczegolnych czesci sa okreslane z tolerancja procentowa w zaleznosci o rodzaju komponentu. Komponenty maks maja 5% tolerancji, sa takie, ktore sie okresla na weze odchylenia jak elementy konstrukcyjne majace wplyw na bezpieczenstwo np. Elementy spawane moga miec tolerancje mniejsze na wadze lub wrecz bardzo ciasne. Zazwyczaj biorac pod uwage calosc samochodu (kazdego) mamy doczynienia uwzgledniajac caly lancuch tolerancji dopuszczalne odchylenia od wartosci obliczonych (np. przez MES) na poziomie od 2 do maks. 3%. Wiec jesli AR Brera 2,4 JTD wazy w ksiazce 1635 kg to uwzglednniajac powyzsze maksymalna waga takiej Brery powinna wynosic na wadze 1685 kg. I to jest jak najbardziej legalne we wszystkich markach samochodow osobowych. Stad wiem, ze np. FXX napisal prawde a Plywak nagina rzeczywistosc aby przedstawic to w czarniejszych barwach niz mamy naprawde. Nie mowie, ze jest to lekkie auto ale odchylenia na poziomie 100 lub 200 kg sa poprostu dramatem i nie moga sie zdarzyc dzis w przemysle motoryzacyjnym. I nie musze jezdzic Brera zeby to wiedziec, nie musze nawet jej widziec. O wrazeniach z jazdy sie nie wypowiadam bo nie jezdzilem wiec nie wiem.

  7. #257
    Użytkownik Alfista Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Mondeo Coupe
    Postów
    4,287

    Domyślnie

    Tak naginam rzeczywistość bo wklejam zdjęcie z wagi... Przestań bredzić bo ty podważasz wartości mierzalne najpierw wymiary, a teraz wagę... Marny z Ciebie pracownik jak nie wiesz o odchyłkach np. w raporcie ADAC taki Twój ulubiony VW w modelu Touareg odbiegał 300kg od deklaracji producenta. Popis już dałeś z tymi resorami piórowymi ale teraz z każdym postem coraz bardziej się ośmieszasz
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 04-09-2020 o 18:51

  8. #258
    Użytkownik Znawca Avatar Tomtrz
    Dołączył
    01 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Postów
    1,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał fan Zobacz post
    Pewnie chodzi o mnie to sie wypowiem jeszcze raz.
    no fajnie, że pracujesz w branży, więc tym bardziej dziwne, że nie wiesz, że to jest norma, kiedy rzeczywista waga mocno zwykle odbiega od deklarowanej, a to co jest wpisane w dowodzie to już jest zawsze wyssane z palca.

    Ja zawsze uważałem zeperfs za wiarygodne zrodlo i na brere 3.2 Q4 pokazują rzeczywistą wagę pod 1800kg
    http://www.zeperfs.com/en/fiche1653-...3-2-jts-q4.htm

    a i przy okazji, zobacz @tomaz jak AWD w takim aucie "nic" nie waży
    http://www.zeperfs.com/en/fiche2555-...3-2-jts-q2.htm
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
    Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
    Citroen Xantia Activa II V6 - była
    Citroen Xantia II 2.0 16V - była
    Skoda Felicia 1.3 MPI - była

  9. #259
    Użytkownik Alfista Avatar Pływak
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    Mondeo Coupe
    Postów
    4,287

    Domyślnie

    Między Q2, a Q4 jest ok 100kg różnicy bo o tyle lżejsza jest Brera S od zwyklej 3.2 Q4. Zeprefs bierze dane z pomiarow z testów w czasopismach i portalach motoryzacyjnych, a nie tylko z danych producenta dlatego jest bardziej wiarygodne.
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 04-09-2020 o 19:23

  10. #260
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    440

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomtrz Zobacz post
    no fajnie, że pracujesz w branży, więc tym bardziej dziwne, że nie wiesz, że to jest norma, kiedy rzeczywista waga mocno zwykle odbiega od deklarowanej, a to co jest wpisane w dowodzie to już jest zawsze wyssane z palca.

    Ja zawsze uważałem zeperfs za wiarygodne zrodlo i na brere 3.2 Q4 pokazują rzeczywistą wagę pod 1800kg
    http://www.zeperfs.com/en/fiche1653-...3-2-jts-q4.htm

    a i przy okazji, zobacz @tomaz jak AWD w takim aucie "nic" nie waży
    http://www.zeperfs.com/en/fiche2555-...3-2-jts-q2.htm
    To co jest wpisane w instrukcji to jest wynik skalkulowany dla danej wersji, trzeba to jeszcze wyprodukowac czesc vs czesc nie jest zawsze taka sama, samochod sklada sie wielu tysiecy czesci. Dlatego tez pisalem o tym, ze waga wlasnie moze sie roznic do pewnego stopnia i to jest normalne, napisalem o tym w poscie poprzednim wlasnie. Zalezy to rowniez od wyposazenia auta. Ponadto nalezy sie odnosic do samochodow takich jakie opuszczaja fabryke.

    Im ciezsze auto tym roznice beda wieksze.

    - - - Updated - - -

    No i tam jest napisane dla wersji 3,2 litra 1850kg (waga + kierowca (75kg) i bagaz prawda?
    Bo tak mowi dyrektyea UE.

    U nas w naszym kraju odejmujesz od tego wage kierowcy i bagaz. Wiec waga Brery schodzi juz ponizej 1800 kg odejmujac kierowce (pytanie ile za bagaz? )
    Ostatnio edytowane przez fan ; 04-09-2020 o 19:27

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory