Tu masz wszystko w jednym :-)
http://www.aftonchemical.com/Insight...ation-Handbook
Motul
Vavoline
Castrol
PENRITE
MILLERS OILS
Selenia
Yacco Lube
Texaco
Total
Mobil
RAVENOL
Shell
Fuchs
Midland
Eurol
Liqui Moly
Tu masz wszystko w jednym :-)
http://www.aftonchemical.com/Insight...ation-Handbook
tak, wspominałeś kilkadziesiąt stron wcześniej o ar9300 w asb. Miałem tylko obiekcje czy do skrzyni która już jest trochę po wymianie oleju dodanie 9100 ma sens. Dzięki.
Można spokojnie, ATF to nie olej silnikowy i o wiele wolniej się starzeje. AR9100 bardzo dobrze się miesza z ATF ami.
Pomyłka
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Najbliżej C2 z olejów Specola jest Spec Premium C3 VW 504/507 5w30. Z tego co wiem jest na granicy normy C2 i C3.
RockOil Carbon w serii próbnej wyjdzie po 65zł za litr w opakowaniach 1L i ode mnie przesyłka + płukanka AR2820/250ml gratis do każdego 5L+ żeby zrobić testy rzetelnie.
Jeszcze kilka zestawów się zmieści na paletę ;-)
Możesz doliczyć 6 litrów dla mnieA co tam se będę żałował
Odpuszczę sobie AR9300, a sprawdzę to cudo.
Hehe 9300 zawsze zdążysz ;-)
Co myślicie o Orlenie 0W-40 ? Wygląda dobrze w tabelce.
http://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOfert...PRO-0W-40.aspx
czytałem kilkadziesiąt stron wstecz, że nie jest zalecane wlewanie oleju 0w40, 5w40 do silników, gdzie producent zaleca 10w40.
Dlaczego ?? tego już nie napisano. może ktoś kto się zna wyjaśnić ?
dzięki
Dlatego, że może go trochę więcej ubywać (nie musi jeśli są dobre technologie zastosowane ale to rzadkość i raczej w droższych 0W-40) oraz może generować niższe ciśnienie oleju.