jak dasz mu powietrze po przepływce, to spadnie przepływ powietrza na niej, a ilość będzie większa i silnik dostanie zubożoną mieszankę sygnał z sondy wykaże, że jest za dużo powietrza, a przepływomierz podaje mniejszą ilość
jak mu zatkasz ten otwór, to wszystko pójdzie przez przepływkę i nie pociągnie nic z silnika (to sa małe ilości), ale dostanie tylko czyste powietrze i czystość mieszanki wzrośnie, tu moze być mniej kłopotów
zrób jak kolega powyżej napisał, zaślep i zobacz co się dzieje, bo zanim zaślepisz, to się dzieją dziwne rzeczy, a potem się musi ustatkować, stąd to falowanie i nierówna praca, bo dałeś mu przez chwilę za dużo powietrza, a ta ilość moze wykraczać poza wartości regulacyjne sterownika i problem gotowy
po co chcesz odmę odłączyć i dać ją do atmosfery? będzie Ci z tego kapało pod autem, chyba, że zrobisz zbiorniczek na olej, kóry przejdzie przez separator i bedziesz go wlewał do silnika