Czyli u Ciebie tez odma ssie powietrze? Ja sie chyba nie bede w to bawil do czasu sprawdzenia i czyszczenia separatora.
Czyli u Ciebie tez odma ssie powietrze? Ja sie chyba nie bede w to bawil do czasu sprawdzenia i czyszczenia separatora.
a w jakim celu to chcecie zrobić?
próbuję dojść do tego i nie potrafię, po kiego grzyba?![]()
verdebiancorosso
-tak pierwsza odma na gumowej harmonijce zawsze zasysa powietrze w kierunku pokrywy zaworów
-drugiej odmy za przepustnicą tej części od strony silnika pokrywy zaworów nie wolno zatykać bo silnik nie będzie miał odpowietrzania i ciśnienie wywali uszczelkę pod głowicą
-odpięcie pierwszej odmy poprawia parametry pracy silnika, usuwa falowania
-kudlaty jak zacznie Ci się problem z falowaniem to sam sobie odpowiesz na pytanie
---------- Post added at 18:51 ---------- Previous post was at 18:50 ----------
Jak używacie dobrych olejów szczególnie pełnych syntetyków i macie sprawną uszczelkę pokrywy zaworów to odmy w tym separatorek nie powinny być zaolejone.
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
jak silnik jest kiepskiej kondycji, to takie 'usuwanie' odmy jest jak leczenie syfa pudrem
odsuwasz w czasie tylko problem, który narasta i potem są takie wynalazki na naszym rynku, co ledwo jadą i zła opinia idzie w świat
verdebiancorosso
Mam polsyntetyk i uszczelke dobra. A odma sliska od oleju. Pomimo ze cholera ssie.......
Oodpowietrzenie za przepustnica ma zawor jednokierunkowy ktory tylko wpuszcza powietrze do kolektora. Nie ma mozliwosci wypuscic. Wiec Twoja teoria to u mnie nie teges......
A ja mialem zamiar odpiac odme bo nie chcialem zeby ten olej mi sciekal po dolocie do turbo. Co prawda jest go tak malo ze nie dolatuje do dolu ale jak czyszcze silnik i rury to mnie to drazni bo jest tluste i brud sie czepia.
Ostatnio edytowane przez marek230482 ; 22-11-2011 o 22:51
tłuste to będzie zawsze bo to powietrze z oparami, nie usuniesz tego do końca
---------- Post added at 09:37 ---------- Previous post was at 09:29 ----------
Kudlaty akurat to nie jest zadne leczenie a proba naprawienia falowania. Jak bys poczytal dokladnie posty na forum odnośnie Odmy to dowiesz się z nich po pierwsze że odma wstawiona tuż za przepływomierzem to nie był za dobry pomysł konstruktorów, po drugie TS'y z 99r z ECU m1.5.5 nawet po wyjściu z fabryki miały ten problem, potem serwisy ASO nagminnie aktualizowały centralki wtryskowe. Mój silnik akurat jest w nienagannym stanie, a problem występuje.
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf
Skoro odma ssie to jakim cudem te tluste opary ida w dolot? Tak czy siak u mnie to tylko problem estetyczny i jak tyle z tym zachodu to zostawie tak jak fabryka przewidziala i latam dalej.
Jak nie masz problemów z obrotami to zostaw i nic nie rób.
spalanie 7.8l/100km
====================================
pomoc w diagnostyce komputerowej Alf