Chciałbym poznać wasze opinie na temat wsadzenia koła jednomasowego zamiast dwumasowego do 1,9 JTD...Jak wiadomo powszechnie taka operacja jest niemożliwa gdyż Valeo nie robi zestawów KIT 4P (jednomas+sprzęgło) do naszych motorków.Dużo ludzi jeźdzących autami grupy VAG ma taki zestaw od Valeo założony i są w dużej większości zadowoleni miomo sporej mocy swoich diesli (np po chiptuningu).Zagłębiając się w ten temat znalazłem użytkownika fiata bravo który ma auto z założonym jednomasem, auto jest po chiptuningu (150 kucyków), po wymianie wiadomości PW dał mi namiary na gościa z alegro nick: otoczak7 do którego następnie napisałem email z zapytaniem:Ja: " WitamCzy możliwe byłoby przerobienie koła dwumasowego na jednomasowe? (silnik 1.9 jtd 8v 115KM) gdyż Valeo nie robi zestawów Kit4P (koło jednomasowe+sprzęgło) do włoskiego jtd, rozumiem że tarcza sprzęgła musi posaiadać tłumnik drgań skrętnych.I czy są jakieś inne konieczne modyfikacje przy takiej przeróbce, prócz koła dwumasowego?Wiem, że jeden użytkownik bravo jtd ma właśnie wsadzone koło jednomasowe przerebione przez Pana.Ile wynosi koszt takiej operacji? Pozdrawiam".Otoczak7" "Witam.Koszt przeróbki tego koła to 450zł. Jeśli się Pan zdecyduje to proszę przesłać koło na adres:Krzysztof Otockiul.Przedborska 3197-500 RadomskoDo paczki proszę włożyć karteczkę z adresem zwrotnym oraz numerem telefonu.Po przeróbce na jednomas należy dopasować tarczę z tłumikiem drgań skrętnych. Wszystkie wymiary koła po przeróbce pozostają bez zmian.Pozdrawiam Krzysiek".Reasumując oszczędność jest bardzo duża nowy dwumas~1200 zł, jednomas~450 zł i mamy pewność ze zestaw już na wieki, trzeba tylko pamiętać że tarcza sprzęgła musi być z tłumnikiem drgań skrętnych(ze sprężnkami).Jakie śą wasze opnie na ten temat? A może ktoś ma już założony taki zestaw?