Tutaj macie dobrą galerięhttps://www.speedy.pl/alfa-romeo-giu...drifoglio.html
A Veloce Ti (ew. coś z USA) z Bianco Trofeo wygląda bardzo podobnie z dokładnością do wszelkich elementów Q - maska, wloty i wylotu i dyfuzor.
Giulia B-Tech+ Rame Liquido: https://www.forum.alfaholicy.org/nas...o_vesuvio.html
IG: https://www.instagram.com/shimmy.never.stop/
zdjecia tego nie oddadza, moze jakies profesjonalne przy optymalnym swietle itd. na zywo wyglada oblednie, widzialem w lubelskim ASO
https://www.otomoto.pl/oferta/alfa-r...-ID6DkiGw.html
oblednie piekna !, w mojej mi tylko do smaczku brakuje czerwonej nitki, nie bylo mozliwosci domowienia obszycia, a teraz mozna, taka pierdulka ale robi robote, czekalem na wersje ti lugo i sie udaloa wersje ti usa tak jak wyzej kolega pisal nijak maja sie do wersji eu. Nie jestem pewien, ale chyba nawet nie ma takiej wersji wyposazenia w usa jak mamy w eu
Dla porównania - zdjęcia mojej Veloce Ti z pakietem Carbon w trójwarstwowym czerwonym (chociaż zdjęcia i tak w pełni tego nie oddają). Z minusów - przy wyborze pakietu Veloce Carbon nie da się jej skonfigurować ze szyberdachem (pakiety się wykluczają).
Środek - fotele z alcantarą na środku z szarą nicią, wydaje mi się jak w podstawie w wersji Q (jedynie nicią może się różnić). W środku dodatkowo wstawki z cabronu, niestety kierownica zwykła (bez alcantary i carbonu) - tego już nie da się dobrać.
Zdjęcia z zewnątrz:
![]()
Potwierdzam, że tak to działa. Również w przypadku Misano Blue i żony :-)
Ludzie się przy niej często fotografują, a ostatnio jakiś koleś wybiegł ze sklepu w miejscu gdzie małżonka regularnie przyjeżdża i prosił, żeby następnym razem przyjechała bez bagażnika dachowego, bo koniecznie musi jej zrobić sesję zdjęciową....
Kwestia bagażnika wskazuje, że chodziło o Giulię :-))))
A co do tematu, to poza tym co już napisano Veloce Ti ma jeszcze jedną przydatną rzecz nieosiągalną w "nie Ti", tj oddzielną regulację wysokości przodu i tyłu siedziska. Tego niestety nie ma w zwykłym Veloce ze "sportowymi" fotelami.
Natomiast dodatkowy pakiet "carbon" (którego nie mam) wydaje mi się, że obejmuje tylko progi i tylny spojler. Reszta carbonów (lusterka, przednie V w atrapie, wnętrze) jest w każdej Veloce Ti. Tak przynajmniej było w wersjach przedliftowych.
Tylne szyby przyciemniane też były "obowiązkowe" w Veloce Ti.
A czy istnieje jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego nie można wziąć pełnego pakietu Ti wraz ze szklanym dachem? Chyba dach w takiej Veloce Ti nie jest z carbonu?![]()
Chyba że chodzi o sprawy typu "z tym kolorem lakieru nie weźmiesz takiego koloru tapicerki bo będzie brzydkie". Alfa chyba nie pozwalała np na Blue Misano z czerwoną skórą?
Żeby było jeszcze śmieszniej, to sprzadawca jak sprawdzał czy jest możliwość zrobienia takiego konfigu, to miał w systemie dwie sprzeczne se sobą informacje. Po doprecyzowaniu okazało się, że nie można.
Co tylko pokazuje, że trzeba być upartym, żeby takie samochody kupować.
Nie każdy będzie miał tyle cierpliwości, żeby kupić nowy samochód z salonu tylko po to, żeby za chwilę wymieniać progi, obudowy lusterek, scudetto i dokładać spoiler.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka