Strona 24 z 96 PierwszyPierwszy ... 14151617181920212223242526272829303132333474 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 231 do 240 z 960

Temat: Przyszłość Giulia/Stelvio i całej Alfą Romeo

  1. #231
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2020
    Auto
    Alfa 159 2.0 170 KM
    Postów
    1,115

    Domyślnie

    Cytat Napisał dziadzia82 Zobacz post
    Bo był to najbardziej dopracowany model w klasie compat.
    A ze nie było wodotrysków w wnętrzu
    I nadal uważam, że rezygnacja z następcy Julki to fatalny błąd. Compacty ma w ofercie wiele firm i one się nadal dobrze sprzedają. Julka miała swoją pozycję na rynku, dobre opinie, trzyma cenę na wtórnym. Niemal na pewno szanse na dobrą sprzedaż następcy były realne. Tymczasem zamknięto temat, oddając pole na rynku.
    Cios samobójczy.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał zalezi Zobacz post
    Bzdury piszesz. (..) mordo bez wiedzy.
    A nasz kolega, mimo ostrzeżeń, teraz obraża innych i wprowadza klimat wiochy na forum.

  2. #232
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stacho
    Dołączył
    08 2019
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    419

    Domyślnie

    No bieda wersja to to nie jest
    ale rzecz w tym, że ludzie naiwnie pytają na forum ile można wynegocjować i często otrzymają skrajnie różne odpowiedzi - Ty wynegocjowałeś 17% ja 24% a ktoś inny jeszcze więcej lub nic nie wynegocjował i napisze, że się absolutnie nic nie da negocjować.
    Negocjuje się w zaciszu gabinetów a nie na forach
    Poza tym, jest to szalenie indywidualna kwestia ile kto wynegocjuje, zależna od aktualnych warunków i argumentów do negocjacji. Tuż po pandemii nie było pojazdów nawet do produkcji więc ceny były wysokie i okno negocjacyjne dość wąskie, dziś sytuacja jest trochę inna więc może zakres negocjacji się zwiększył, przykładowo, dealer chce wyrobić normę i dostać super premię wiec też będzie chciał sprzedać po kosztach. W jednym salonie powiedzą, że absolutnie nie da się nic negocjować a w drugim podejmą rozmowę - trzeba próbować w końcu to nasze pieniądze wydajemy.

    Przykładowo: niedawno kupowałem nową Vespę, w trzech salonach powiedziano, że absolutnie brak negocjacji ceny bo na Polskę przeznaczono tak małą ilość motocykli, że wszystkie sprzedadzą po cenie katalogowej, w czwartym salonie trafiłem na sprzedawcę który podjął rozmowę negocjacyjną i kupiłem -13 % taniej, a przy dość wysokiej cenie katalogowej Vespy to kwota znacząca.

    Więc jak komuś zależy to warto negocjować.

    - - - Updated - - -

    [QUOTE=Teddy Bear;2323184]I nadal uważam, że rezygnacja z następcy Julki to fatalny błąd.

    - - - Updated - - -

    Zgadzam się, AR nie ma oferty dla "przeciętnego" Kowalskiego który by napędzał sprzedaż. Poza tym, ktoś kto kupił Stelvio czy Giulię często potrzebuje drugi pojazd do toczenia się po mieście dla siebie lub partnerki/partnera niestety Julki nie ma i trzeba iść do konkurencji... ewentualnie fiat 500 zostaje.

  3. #233
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Skończcie wreszcie osobiste wycieczki i chamski ton. Piszcie na temat. Od tej pory każdy post nie na temat idzie do kosza a autor dostanie już punkty.

  4. #234
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Widzę że nadal nie rozumiecie tytułu tematu. I nadal nie potraficie przestać na siebie najeżdżać.

  5. #235
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy Bear Zobacz post
    I nadal uważam, że rezygnacja z następcy Julki to fatalny błąd
    Nie wiem, nie znam sytuacji firmy, może kasy nie starczyło i na lift Julki i na wprowadzenie Tonale. Uważam jednak, że stosunkowo niewielkim kosztem można by było zrobić względnie nowoczesne auto, które mogłoby się sprzedawać dalej.

    Link wrzucam nie ze względu na to, że to ma być następca, tylko właśnie tak mogłaby wyglądać, zmiana lamp - przód i tył, zmiana infotainment co by nie odstawało i byłoby moim zdaniem dobrym uzupełnieniem

    https://www.clubalfa.it/422768-nuova...a-lancia-delta

  6. #236
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2020
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    309

    Domyślnie

    [MENTION=81445]Kurynio[/MENTION]
    masz całkowitą rację. Zrobili lift Compassa właśnie w ten sposób, dobry nowoczesny infotainment, systemy bezpieczeństwa, zmieniony przód, niestety chooyowy silnik, rozsądna cena przy napędzie na jedną oś i mnóstwo tego jeździ. Tak właśnie zrobiona Julka dalej by się sprzedawała. I kto wie czy moja żona zamiast takim Jeepem nie jeździłaby Guliettą.

  7. #237
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    matyczna pralka Samochód: Giulia 2.0 MY21
    Postów
    517

    Domyślnie

    Przeceniasz te "systemy bezpieczeństwa", że komuś na nich zależy podczas kupna samochodu. Są to są, ale nikt się nie będzie o nie zabijał i nikt poważny się nad tym nie zastanawia. Ja mam wyłączone wszystko co się da, jak dla mnie może nie być nawet poduszek powietrznych. Gdyby był do kupienia taki sam samochód o 50 tys. taniej bez żadnych tzw. "systemów bezpieczeństwa", to bym bez wahania brał. Ale w komunizmie niestety nie ma takiej wolności wyboru.

  8. #238
    Użytkownik Fachowiec Avatar Kurynio
    Dołączył
    01 2019
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Stelvio Q, wcześniej Stelvio 2.0 280
    Postów
    2,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał wip Zobacz post
    Zrobili lift Compassa właśnie w ten sposób, dobry nowoczesny infotainment, systemy bezpieczeństwa, zmieniony przód, niestety chooyowy silnik, rozsądna cena przy napędzie na jedną oś i mnóstwo tego jeździ
    [MENTION=86465]wip[/MENTION] tylko jest jeden szkopuł. Dzisiaj byłem w salonie Alfy i właśnie ja już nie wiem o co chodzi i dokąd to zmierza... Tak jak piszesz Compass się całkiem dobrze sprzedawał, ale... Nie ma dostępnej (w sensie jest, ale się w ogóle nie produkuje, są jakieś problemy ta prostsza wersja z silnikiem 1,5) za to możesz kupić w krótkim czasie wersję z hybrydą plugin, która jest (nie chcę skłamać o ile droższa), ale kosztuje już ok. 245 tys. Za Compassa... Wariactwo.
    Mało tego, rozmawialiśmy o elektrycznych dostawczakach Otóż Ducato w takiej wersji może mieć zasięg z mniejszą baterią 47kWh aż 170 km no i w tej wersji jego cena startuje od 318 tys. zł.
    Przecież to jakiś cyrk i kretynizm. Dostawczy z zasięgiem 170 km za 318 tys. zł. Co za debil to wymyśla?

  9. #239
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2020
    Auto
    Stelvio Veloce MY2020
    Postów
    309

    Domyślnie

    [MENTION=81445]Kurynio[/MENTION]
    myślę, że w związku z wykonywanym zawodem nie powinieneś obrażać tych co to wymyślają
    Cyferki się liczą.
    Oczywiście mam nadzieję, że znasz się na żartach. Też nie wyobrażam sobie jak można pracować takim samochodem. Ci wszyscy, którzy dziś z uporem napierają na tak szybką elektryfikację nigdy nie zarobili własnych pieniędzy swoją pracą. Korzystają z kasy rodziców i myślą, że pieniądze biorą się z bankomatu.
    Bo koszt zakupu i problemy z eksploatacją i logistyką obsługi takiego dostawczaka muszą odbić się na cenach świadczonych usług jego użytkownika. Ot, prosta ekonomia.
    No ale jak ostatnio widziałem wywiad z zagorzałym zwolennikiem bolszewickiej partii rządzącej, który na pytanie o tak wysokie ceny paliwa stwierdził, że go to nie interesuje bo nie ma samochodu to doszedłem do wniosku, iż również tego typu bezmózgi tworzą różne legislacje bo nie rozumieją przyczyn i skutków. A wszystko pod dyktando lobbystów mających jakiś konkretny interes.
    Ostatnio edytowane przez wip ; 05-07-2022 o 22:47

  10. #240
    Użytkownik Alfista Avatar Andrzejsr
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    156sw 2.5V6, 166 3.2V6, 156 2.0TS 'cup'
    Postów
    4,430

    Domyślnie

    Cytat Napisał FernandoAlfonso Zobacz post
    ... Ja mam wyłączone wszystko co się da,...
    A co niby takiego można wyłączyć w Giulii?

    Ja jako użytkownik dróg publicznych jednak wolę aby Alfisti nieobeznani z możliwościami i opanowywaniem auta systemy mieli. Zwłaszcza rwd..W Alfie chyba też wiedzą ilu fanów "cuoro" sportivo by się i innych pozabijało licząc, że auto samo utrzyma się w torze jazdy bo to Alfa i trzyma się drogi sama" i robią od lat takie nie do wyłączenia całkowitego.
    Bez systemów sobie torowo można jeździć choć i tam zysk czasu dobra kontrola trakcji na wyjściach z zakrętów daje czy korektor/balans hamulców przód tyl . Nawet nie wiesz co i ile działa gdy sądzisz że coś wylaczyles. Bardzo dobrze że systemy są obowiązkowe a że kosztują cóż. Zawsze można sobie sprawić / zrobić auto bez systemów, polecam dla pokory i docenienia elektroniki.

Podobne wątki

  1. Światła - technologia AFS w Alfa Romeo Giulia i Stelvio
    Utworzone przez Firste w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: Wczoraj, 19:59
  2. Giulia i Stelvio NRING, Giulia Veloce Ti czyli nowości z Genewy
    Utworzone przez GexN w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-03-2018, 13:13
  3. Przyszłość Alfy Romeo 2014-2018
    Utworzone przez minusbb w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-09-2014, 18:14
  4. Przyszłość ALFY ROMEO
    Utworzone przez bobryt w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 17-05-2013, 16:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory