300 KM w GTV? Po co
V6 TB wystarczy jak się ogarnie mechanicznie.
300 KM w GTV? Po co
V6 TB wystarczy jak się ogarnie mechanicznie.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Największy koszt utrzymania V6Tb to koszt psychiczny.
1. Bezsensu. Po co? Obniżenie wartości samochodu + środek ph1 i przód ph3 mocno ze sobą nie współgrają.Co myślicie na temat zakupu v6tb i zrobieniu przodu na polifta? Jak ze spalaniem w porównaniu z 3.0 i kosztami przeróbki (czy jest taka możliwość)?
2. Odpuść sobie 2.0 Tb jak i 3.0 jak patrzysz na spalanie - kup dobrego Ts'a.
Co do mocy to w V6Tb to i 400 KM można osiągnąć.
Tu jeden przykład https://www.squadra-tuning.nl/spider...e3pa-KnMO0ccSo
Ale czy jest sens? Moim zdaniem nie bardzo - sztuką jest te auta utrzymać w oryginale i dbać by jak najdłużej jeździły a nie zmieniać przód na polifta czy robić inne "grube projekty" (czy to wyglądowe czy mocowe).
Ostatnio edytowane przez toddlockwood ; 08-05-2019 o 20:08
Moje Gtv:
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...079-_gtv_.html
https://petrolicious.com/articles/mo...alfa-romeo-gtv
Lista Gtv'ek + poradnik zakupowy.
https://docs.google.com/spreadsheets...gid=2070750564
Jakoś bardziej podoba mi sie przód ph3, ph1 odpada za wnętrze. Myślałem że v6tb to taki złoty środek z silników ;D.
Czy były jakieś zmiany poza wyglądem i silnikami między liftami? Np inne wyposażenie, poprawiona elektronika etc? To wtedy bym polował na 2.0 ts, bo jts z ph3 słyszałem że bardziej awaryjny![]()
2.0v6 ph1 to kompletny brak wielu części, albo ceny już wariujące. Do tego nie ma możliwości diagnozowania silnika przez podpięcie kompa, bo... nie ma gniazda diagnostycznego - przynajmniej ja nigdy go nie znalazłem. PH3 ma już - chyba - zawsze esp, automatyczną klimę. Nie wiem jak z poduszkami bocznymi.
Były:
156 SW 01' 1.9 JTD 115 cosmo blu, 156 SW 02' 1.9 JTD 140 nero metallico
147 5D 03' 1.9 JTD 140 nero fuoco, 156 SW fl 03' 2.4 JTD 175 nero
BMW e39 Touring 01' 2.2 170 titansilber metalic, Mazda MX-5 98' 1.8 140 18K
147 3D fl 05' 1.9 JTD 115 nero metallico
Jest:
159 SW fl 08' JTD 150 nero carbonio
147 3D 03' 1.6 T.S. 120 verde acero
GTV 96' 2.0 v6 TB 202 rosso proteo met.
Gagex123, w PH1 masz 3 pinowe wtyczki starego typu, OBD2 dopiero od PH2. Wtyczka sterownika silnika powinna być pod prawą osłoną tunelu w nogach pasażera a ABS pod tylną kanapą.
Są 2 wtyczki, jedna od sterownika airbag, druga od ABS, fakt jedna jest pod kanapą, druga chyba w nogach. Dopiero w PH2 jest złącze do ECU, nawet w MES nie znajdziesz tego modelu do wybrania![]()
Były:
156 SW 01' 1.9 JTD 115 cosmo blu, 156 SW 02' 1.9 JTD 140 nero metallico
147 5D 03' 1.9 JTD 140 nero fuoco, 156 SW fl 03' 2.4 JTD 175 nero
BMW e39 Touring 01' 2.2 170 titansilber metalic, Mazda MX-5 98' 1.8 140 18K
147 3D fl 05' 1.9 JTD 115 nero metallico
Jest:
159 SW fl 08' JTD 150 nero carbonio
147 3D 03' 1.6 T.S. 120 verde acero
GTV 96' 2.0 v6 TB 202 rosso proteo met.
1. To był złoty środek jak kupowałeś nowy samochód. Obecnie jest to najbardziej wymagająca jednostka finansowo i... psychicznie.
2. Jak chcesz ph3 to poszukaj ori z TS'em - tak były takie.
3. Aczkolwiek moim zdaniem nie odrzucaj żadnego silnika - nawet 1.8. Jak się trafi coś fajnego, zadbanego, zdrowego i wartego pieniędzy to tylko brać. Nie ma co sie ograniczać. Weź pod uwagę ph2, lub i nawet spidery.
2.0 V6 ma gniazdo OBD w ph2.2.0v6 ph1 to kompletny brak wielu części, albo ceny już wariujące. Do tego nie ma możliwości diagnozowania silnika przez podpięcie kompa, bo... nie ma gniazda diagnostycznego - przynajmniej ja nigdy go nie znalazłem. PH3 ma już - chyba - zawsze esp, automatyczną klimę. Nie wiem jak z poduszkami bocznymi.
Obecnie z ciekawszych sztuk:
https://www.olx.pl/oferta/alfa-romeo...8fff1;promoted
https://sprzedajemy.pl/alfa-romeo-sp...a9f-nr58961652
Ostatnio edytowane przez toddlockwood ; 09-05-2019 o 17:52
Moje Gtv:
https://www.forum.alfaholicy.org/nas...079-_gtv_.html
https://petrolicious.com/articles/mo...alfa-romeo-gtv
Lista Gtv'ek + poradnik zakupowy.
https://docs.google.com/spreadsheets...gid=2070750564
Cześć, od jakiegoś czasu rozglądam się za GTV i znalazłem ciekawy egzemplarz, ale auto zdecydowanie potrzebuje sporej inwestycji, chętnie załączył bym link do zdjęć, ale mam jeszcze blokadę na zamieszczanie linków w postach.
Z podanych mi informacji o aucie do zrobienia jest coś w tylnym zawieszeniu i hamulce oraz "pasek od alternatora głośno chodzi". Na zdjęciach które udało mi się zrobić, widać też jakby ktoś nieudolnie próbował podnieść samochód niszcząc w ten sposób progi, silnik według mnie wygląda jak uszkodzony i wymyty jakąś ostrą chemią, a cały olej został na kielichach i od spodu maski. Akumulator padł auto nie daje znaków życia. To co mi się podoba, to że auto jest z końca produkcji, a pierwsza rejestracja w połowie 2007 przez to alfa w środku wygląda prawie jak nowa. Liczę na jakieś uwagi a pro po samego auta, czy ktoś orientuje się jakie są koszty naprawy/wymiany takiego 2.0 JTS, czy warto ciągnąć to auto do Polski? Jeżeli samochód jest godny uwagi mam możliwość podpięcia akumulatora i sprawdzenia auta bardziej. Ewentualnie na co zwrócić uwagę, co lepiej sprawdzić?