Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [166] STR, a instalacja gazowa

  1. #1
    benas_r
    Gość

    Domyślnie [166] STR, a instalacja gazowa

    Moja Alfa została wyposażona w tryb sportowy STR, który powoduje szybszą reakcje na naciśniecie pedału gazu i pozwala na bardziej sportowa jazde. Wszystko fajnie tylko że mam tez instalacje gazowa...
    *A więc chodzi o to że system ten włącza sie albo przyciskiem na konsoli środkowej albo poprzez gwałtowne wciśniecie pedału gazu. W sumie dobrze że tak jest bo jak chce sie szybko wykonac jakiś manewr najcześciej nie pamieta się o naciśnięciu jakiegoś tam przycisku. Jednak wydaje mi się że gdy jade na gazie i ostro wciskam pedał (włącza sie STR) daje to odwrotny skutek - czyli auto jest wolniejsze niz normalnie. Nie wiem czy dobrze kombinuje (nie jestem mechanikiem) ale myślę ze instalacja gazowa jest ustawiona pod nastawy silnika w normalnym trybie a nie ma mozliwosci przełączać sie na inny tryb równocześnie z elektronika samochodu... Dlatego jadac na gazie chętnie wylączybym całkiem ten sportowy tryb, ale nie wiem jak.. A co wy o tym myślicie? Może to mieć jakiś wpływ na pracę silnika na gazie czy tylko mi sie coś wydaje?
    Ostatnio edytowane przez benas_r ; 25-06-2011 o 15:19 Powód: Błędy

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar mahony2008
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Wałcz
    Auto
    Fiat Stilo 1.9jtd była alfa 166 3.2 TI 2004
    Postów
    166

    Domyślnie

    Temat raczej do działu LPG!! Bo wina może leżeć w słabej instalacji gazowej!! Gwałtowne wdepnięcie duży wydatek gazu, może reduktor ma za duży spadek ciśnienia i brakuje!! Napisz w ogóle jaką masz instalkę?!?
    mahony2008

  3. #3
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie