No i plus taki ze uwielbia gaz a wtedy koszty przejazdu mogą być konkurencyjne dla ON z Mińska![]()
https://www.autoscout24.pl/oferta/al...0825?cldtidx=8
https://www.autoscout24.pl/oferta/al...d67?cldtidx=15Sell a beautiful White Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 170PS, 2nd hand, Xenon headlamps with corner lights, New summer tires, Black leather, DNA system, neat checkbook, Rear parking assistance, Non smoker car, 17inch winter tires with original Alfa alloy wheels, brand new multi Air with 2 years warranty Repaired by Alfa Service, Accident-free but with a parking damage that has been fixed.
Panowie co myslicie? W przypadku tej bialej, ktos jest tak mily ze zaklada nowy ma i nowe opony a nastepnie sprzedaje samochod?A powaznie, ktos dostrzega jakies oczywiste nieprawidlowosci w przypadku jednej lub drugiej?
Robiąc 12k rocznie nie ma absolutnie najmniejszego sensu kupowanie współczesnego diesla, tym bardziej jeśli jest to jazda miejska. Nie przeliczaj tak kosztów bo w konsekwencji o dpf trzeba bedzie zadbać tak samo jak o zabrudzony egr...benzyna jest w tym przypadku moim zdaniem o wiele bezpieczniejszym wyborem
...żeby było jasne...osobiście uważam ze jak na razie diesle grupy FCA są o wiele trwalsze niz te grupy vaga
Ostatnio edytowane przez SaintCajetan ; 31-07-2018 o 18:49
Razem z DPF poleci EGR więc gdy tylko "biedny" kolektor ssący odetchnie wreszcie pełną piersią spaliny powinny być nie mniej przezroczyste niż te z PBJak z góry zakładasz wywalenie DPF to sobie daruj diesla. Słabo wygląda takie auto z chmurą dymu z tylu a jeszcze chodzą słuchy, że będą ścigać wycinających filtry. To jest takie wycieranie dupy szkłem.. To straszenie wypływa pewnie od samych producentów, którzy mogli by zarobić na naiwniakach wymieniających filtr w ASO
.
Wszystko prawda, ale MA swoim kosztem przebija usterki diesla. Po drugie z odsprzedażą na naszym padole jest później podobny problem jak z Julką w ON, podczas gdy 1.4TB sprzedaje się zazwyczaj na pniu jeżeli nie widać większych kombinacji.Tez mam dylemat bo jestem bardzo zadowolony z 2.0 jtdm ale generalnie doradzają mi 1.4 170 KM bo auto lżejsze i lepiej się prowadzi no i dużo nie pali. 1.4 T 120 KM paradoksalnie pali więcej a osiągami dupy nie urywa.
1) Doświadczenie: Kupiłem tam golfa od prywatnej osoby i pewnie jeździłbym nim aż koła odpadną, ale moja Pani już stroi fochy, że nie wsiądzie1. po co jedziesz do Niemiec skoro tak dużo u nas krajowych, zadbanych, bezwypadkowych?... Zamiast tato wozu typu Avensis zrobię na złość i kupię Giuliettę i niech tam upycha sobie fotelik
.
2) Niemiecki przegląd: Mało kto zdaje sobie sprawę za jakie pierdoły potrafią tam uje...
3) Stopa życia i drogi: Jak coś się zepsuje to nie bawią się w zamienniki lub zrobię to później, bo może da się z tym tak jeździć. Przeciętny Hans robi do pracy 50-100km dziennie autostradą, a nie 5km dziurawym asfaltem z koleinami....
4) Lepsze wyposażenie: Egzemplarze z tamtego rynku są zwykle lepiej skonfigurowane, spokojnie wyrwę drugi komplet kół z fajnym bieżnikiem.
Prosta matematyka:2. Jakim sposobem masz 20 zł oszczędności na 100 km?
1.4TB 120: 8,5L/100km x 5,10zł (?) = 43,3
2.0JTDM 140 6,5L/100km X 3,5zł = 22,7
43,3-22,7 ~ 20zł![]()
Ja szukalem 159 w Niemczech bo zależało mi na Ti w białym kolorze z małym przebiegiem. W PL takich wtedy nie było z polskiego salonu. Giuliettek jest u nas w cholerę bo auto jest popularne, dużo sie ich sprzedało i jest też sporo dopasionych egzemplarzy. Przy tej cenie euro ja osobiście nie widzę sensu.
Inna sprawa, że mam przykre doświadczenie z kupowaniem od prywatnego sprzedającego. Koleś podwyższył mi na miejscu cenę o 1000 euro jak zobaczył, że jestem zainteresowany a zrobiłem do niego ponad 1000 km. Powiedziałem, że chyba Pan Bóg go opuścił i finalnie kupiłem w Luxemburgu ale zachowanie conajmniej nieeleganckie.
Jak założysz gaz to TB wyjdzie Cię 2.2 pln x 10 l czyli tyle co ON prosto z Mińska. O jakim my Mińsku rozmawiamy? Na Białorusi ???!!!!Prosta matematyka:
1.4TB 120: 8,5L/100km x 5,10zł (?) = 43,3
2.0JTDM 140 6,5L/100km X 3,5zł = 22,7
43,3-22,7 ~ 20zł
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/mito...#ixzz5MrabsJM4
Ostatnio edytowane przez duke75 ; 31-07-2018 o 20:49
W DE nikt nie oddaje aut za darmo i wielu także drutuje- tam tez umieją liczyć - no ale jak widać mit zadbanego niemca co płakał jak sprzedawał nawet powietrze w oponach w ASO wymieniał nadal pokutuje i ma sie dobrze. prosta zasada co sobie trzeba wbić do łba- w DE kupuje się ulepy które w PL są uzdatniane do jazdy, a rzeczywiście zadbane serwisowane auta są średnio 30% droższe nie z w Pl.
podobnie jest z wyposażeniem- Julki niemal niczym nie dobiegają od pl- no ale jak widać masz już mit wypracowany i tylko czekasz na potwierdzenie- ma być igła z rajchu z kompletem zimówek najlepiej w dieslu bo się lewego paliwa zaleje a DPF y i EGRy się powycina i zaślepiasorry Stary ale tak to widzę.
moje zdanie:
szukaj TB 120 i nie kombinuj bo przy takich przebiegach jedna usterka typu DPF, EGR, dwumas i całe twoje oszczędności w pis.....uprzedzam - wywalenie DPF za chwilę skończy się karami wiec.....
jak mało mocy dam Ci namiary na krajówkę MA 170 baardzo zadbaną.
Ostatnio edytowane przez Dareek ; 31-07-2018 o 21:25
Ja poproszę ...
Co sądzicie o tym autku?
otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-giulietta-automat-1-4turbo-170km-2xszyberdach-serwis-aso-mozliwa-zamiana-ID6z5OzR.html
Czy cena nie jest za niska jak na wyposażenie? Na co zwrócić uwagę przy ogladaniu?