Strona 3 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 118

Temat: 0.9 TwinAir - opinie

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Dzieki PaniePe za konkretną odpowiedz. Tak się wlasnie martwiłem o to spalanie... A wsteczny u mnie też ciężko wchodzi. Czy mi się wydaje, czy ten silnik to po prosty połówka 1,75T z Giulietty? 1750/2=875... Ten silnik ma dokladnie 875cm3

    Kilka zdjęć:

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_2435.jpg
Wyświetleń:	202
Rozmiar:	119.4 KB
ID:	147425Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_2436.jpg
Wyświetleń:	187
Rozmiar:	73.6 KB
ID:	147426Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_2414.jpg
Wyświetleń:	223
Rozmiar:	115.6 KB
ID:	147427
    Ostatnio edytowane przez Dymo ; 07-10-2014 o 21:57
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Moim zdaniem te koła są zdecydowanie za duże, a przejście na jakieś lekkie 16" na przykład na pewno spowoduje, że samochód będzie ruszał żwawiej... Fiat twierdzi, że maksymalny moment obrotowy jest przy 2,000 obrotów i teoretycznie od tego poziomu powinien już "jechać". Jeśli oczywiście uznamy 145 Nm za rozsądny moment .

    Daj lepiej zdjęcie, jak to pod maską wygląda .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  3. #23
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,518

    Domyślnie

    Jeżdzłem tym w 500 i po z tym maluchowskim brzmieniem i wibracjami na postoju to uważam że fajny silniczek

    I zdziwilibyście się jak to zapierdziela
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  4. #24
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Dymo
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Newport
    Auto
    AR Mito 0,9 TwinAir 105KM 2014r.
    Postów
    336

    Domyślnie

    Przejade jeszcze kilkaset kilometrow spokojnie i wtedy przeprowadze troche testow odnosnie przyspieszenia. W sumie jak na jezdzie probnej jezdzlem demo carem z tym silnikiem to w Dynamic sie calkiem niezle zbieral.
    AR 155 1.9TD 90KM 1992 - byla
    AR 146 2.0 Ti 150KM 1996 - byla
    AR 156 1.9Jtd 115KM 2002 - ciagle jest
    AR 159 1.9Jtdm 150KM 2007 - byla
    AR Mito 0.9TwinAir 105KM 2014 - jest
    AR Giulietta 2.0 120KM 1981 - w trakcie remontu
    AR Spider 2.0 150KM 1999 - jest!

  5. #25
    Użytkownik Świeżak Avatar AlfTo
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    TKI
    Auto
    147 1,6 105KM LPG ex, 156 SW 1,6 120KM LPG
    Postów
    95

    Domyślnie

    Kasa poszła w niepraktyczne felgi zamiast w silnik.

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Nie Twoja....

  7. #27
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    przejście na jakieś lekkie 16" na przykład na pewno spowoduje, że samochód będzie ruszał żwawiej...
    A jak przekłada się średnica felg na żwawość auta? Jeśli już jesteśmy przy kolach to szerokość opon ma wpływ na opory toczenia, aczkolwiek przy tak pękatych błotnikach wąskie opony wyglądają zabawnie.

    Co do silnika to i tak dobrze, że to nie ten 85KM. Aczkolwiek te małe silniki w mieście nie są wyjątkowo oszczędne, a w trasie męczą się. Jedyna opcja to kupić do miasta auto jak najlżejsze.

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Średnica felg przekłada sie ma masę felgi oraz opony co zwiększa masę jaka silnik musi obrócić. Bezwładność czyli. Jak popatrzysz na masę 16" a 18" zestawu to jest nawet 50% wiecej. Zwiększa to zuzycie paliwa i pogarsza osiągi stad w sporcie tendencja do odelzania układu ile sie da. Kuty magnez, tytan itp.

  9. #29
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    J.w. Dzięki .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    tzw. "masa nieresorowana" - ma duzy wplyw przede wszystkim na zachowanie na nierownosciach oraz przyspieszenie i hamowanie, a przy tak malym silniczku tym wieksze. Natknalem sie kiedys na jakies wyliczenia ze zmniejszenie o 1kg masy nieresorowanej to jak zmniejszenie o 6kg masy resorowanej (stosunek 1:6, ale np. Porsche podobno stosuje do obliczen ratio 1:7). Takie standardowe 18-tki waza ok 11kg, z opona ponad 20. Dobre 16-tki moga wazyc okolo 7. Czyli na 4 kolach z samych felg mozna zaoszczedzic na masie nieresorowalnej (w tym przypadku dodatkowo rotacyjnej) 16kg co stanowiloby odjecie z masy calego pojazdu 96 kg. A mowimy o samych felgach, opony co oczywiste tez beda lzejsze przy mniejszej srednicy.

    Posiadam na lato 18-tki wazace 11kg, a zimowe 17tki waza okolo 8 - i czuje wyrazna roznice w przyspieszeniu przy 170hp

Podobne wątki

  1. [MiTo] Twinair 105 - Kontrolka oleju i silnika i poziom oleju na bagnecie.
    Utworzone przez PanPe w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 01:44
  2. Opinie o TS.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 56
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 16:45
  3. [159] 159 TI - opinie
    Utworzone przez gregor70 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 21:55
  4. AR 156 1.8 TS - Opinie
    Utworzone przez arljazz w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 10:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory