Znów się zaczęło....
co to może być? Z chęcią podpiełabym Bellę do jakiegoś kompa w Wawie.
Teraz jeszcze wyświetla się wykrzyknik.
Tarcze nowe, teraz do wymiany górne łożyska łożyska McPhersona oraz tylne amory.
Znów się zaczęło....
co to może być? Z chęcią podpiełabym Bellę do jakiegoś kompa w Wawie.
Teraz jeszcze wyświetla się wykrzyknik.
Tarcze nowe, teraz do wymiany górne łożyska łożyska McPhersona oraz tylne amory.
jaki wykrzyknik?
program AlfaOBd podaje chyba ze trzy strony parametrów dotyczących S&S.... nie narzekać tylko znależć kogoś na forum regionalnym z programem AlfaOBD i podać na tym forum dane....
Kod:Shutdown inhibition from Stop&Start counters: Climate control (NCL): 1063 Outside temperature below threshold: 0 Outside temperature above threshold: 0 Battery charge below threshold: 2081 Driver's seat belt not fastened: 1276 Alternator not charged: 2 Bonnet switch: 0 Heated rear window: 67 Windscreen wiper high speed for 5 sec: 0 Battery sensor (IBS): 0 Driver's door open: 22 Battery efficiency below threshold: 0 Semi-automatic Parking Node (SPM): 0 Battery temperature too low: 0 Battery voltage insufficient for startup: 21 Voltage stabilizer faulty: 0 A/C manual climate control request: 0 Low consumption power supply mode: 0 S&S NBC startup relay faulty: 0
Ostatnio edytowane przez 9none ; 02-06-2013 o 09:36
A jak stan twojego akumulatora? Na początek odłącz go na jakieś 30min i sprawdź czy błędzy powrócą po ponownym podłączeniu
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Z ciekawości bym się podłączym MES/AlfaOBD i zobaczył co i jakie błędy wypluje
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Na początek proponuję zastosować się do rady Maćka. Profilaktycznie można aku podładować bo jeśli auto jest jeżdżone na krótkich trasach to może być problem z niskim naładowaniem. To sposób najprostszy. Jeśli nie pomoże to można dalej szukać.
- - - Updated - - -
Że tak spytam, kto Ci to auto diagnozuje? Bo jakoś mi się nie widzi, żeby po 35tyś amortyzatory już były do wymiany...
- jakoś nikt do tej pory nie podawał parametrów diagnostycznych z Mito uzyskanych programem AlfaOBD.
- dlatego problem zaczyna się jak jest jakiś błąd.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
niestety szukałam kogoś w Wawie,ale odzew zerowy.
tak też dzisiaj zrobię, dam znać co i jak
Obecnie na krótkich trasach nie jest jeżdżone, w weekend np. przeszło 200 km i ikonki dalej się palą.
Kto diagnozuje? ASO Twardowski, to on jako pierwszy na początku roku jak wymieniał tarcze powiedział, że lada chwila amory będą do wymiany. W marcu na przeglądzie potwierdziło się jaki jest stan amorów (o tym było w moim wątku i w wątku o amorach).
Mnie nie cieszy fakt wymiany amorów, auta ma 3 lata a napraw tyle, że głowa mała.
Ale ja mieszkam w WawieDlatego się odezwałem
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline