-
AR 156 JTD z OLX warto?
Witam z rana, po nieprzespanej nocy gdy sen z powiek zdejmowała mi oto ta alfa z linku
http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#53136ab924
Od paru dni męczy mnie zmiana auta... przypadkowo wpadła mi w oko ot taka to alfa, nic totalnie o nich nie wiem we włochach jestem zielony totalnie :D Ale licze że ktoś mi tu coś doradzi wiem że o silnik moge być spokojny ale martwi mnie tylko to że w ogłoszeniu podane jest 115 koni które nie wychodziły w tych rocznikach, jeśli chodzi o wersje wyposażenia odczytujecie coś z fot? :D Nie wiem czy warto z samego ogłoszenia za dużo nie wywnioskuje, cena? Nie znam rynku alfy ale wydaje mi się dość niska, coś mnie kusi żeby zaryzykować... nie wiem w sumie na chwile obecną jakich informacji od was oczekuję, ale gdy jeszcze coś konkretnego przyjdzie mi na myśl dodam :)
Dzięki z góry Pozdrawiam
-
Cześć,
widać zużyte wnętrze (np.: podłokietnik), koledzy pewnie się zgodzą, ale dość nierealny przebieg jak na diesla + rocznik.
Widać brak spasowania maski z nadwoziem. Do dokładnego obejrzenia.
Cena, przebieg, jakiś dziwny spoiler zmuszają mnie do stwierdzenia, że auto na pewno wymaga wkładu "pakietu startowego", kilka tysi.
Z pewnością poleciłbym ciekawsze egzemplarze z bazaru tu na forum.
Ostatnie stwierdzenie: "za tą cenę" to dla mnie oznaka, kolejna, że auto wymaga wkładu dość sporego. Podjedź, obejrzyj, baczna uwaga na podwozie, korozja i te sprawy.
Pozdrawiam
-
Przebieg oporowo nie realny. sam mam 156 z 1998 tyle ze w beni 1.8 TS, od nowości w domu cały czas na czarnych blachach i mam 284kkm!!!
a ja użytkuje go od 2008 i zrobiłem 60-70 kkm!! od tego czasu. co znaczy że ten z ogłoszenia musiałby chyba z 6-7 lat stać nieużywany!!!
-
W tej cenie szybko się sprzedała :) pewnie tak jak 80% kupujących kupuje ceną nie stanem i innymi parametrami auta :)
-