Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: AR 156 JTD z OLX warto?

Użytkownik Embrion
    Auto
    Passat b5

Domyślnie AR 156 JTD z OLX warto?

Witam z rana, po nieprzespanej nocy gdy sen z powiek zdejmowała mi oto ta alfa z linku
    http://olx.pl/oferta/alfa-romeo-156-...tml#53136ab924
    Od paru dni męczy mnie zmiana auta... przypadkowo wpadła mi w oko ot taka to alfa, nic totalnie o nich nie wiem we włochach jestem zielony totalnie Ale licze że ktoś mi tu coś doradzi wiem że o silnik moge być spokojny ale martwi mnie tylko to że w ogłoszeniu podane jest 115 koni które nie wychodziły w tych rocznikach, jeśli chodzi o wersje wyposażenia odczytujecie coś z fot? Nie wiem czy warto z samego ogłoszenia za dużo nie wywnioskuje, cena? Nie znam rynku alfy ale wydaje mi się dość niska, coś mnie kusi żeby zaryzykować... nie wiem w sumie na chwile obecną jakich informacji od was oczekuję, ale gdy jeszcze coś konkretnego przyjdzie mi na myśl dodam
    Dzięki z góry Pozdrawiam

Użytkownik Rowerzysta Avatar silver001
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.5 V6 Berlina, BluCosmo, Distinctive

Domyślnie

Cześć,

widać zużyte wnętrze (np.: podłokietnik), koledzy pewnie się zgodzą, ale dość nierealny przebieg jak na diesla + rocznik.
    Widać brak spasowania maski z nadwoziem. Do dokładnego obejrzenia.
    Cena, przebieg, jakiś dziwny spoiler zmuszają mnie do stwierdzenia, że auto na pewno wymaga wkładu "pakietu startowego", kilka tysi.
    Z pewnością poleciłbym ciekawsze egzemplarze z bazaru tu na forum.
    Ostatnie stwierdzenie: "za tą cenę" to dla mnie oznaka, kolejna, że auto wymaga wkładu dość sporego. Podjedź, obejrzyj, baczna uwaga na podwozie, korozja i te sprawy.
    Pozdrawiam

Użytkownik Rowerzysta Avatar Jaso
    Mieszka w
    WAW
    Auto
    MiTo 1.4 16V 95km, Brera 2.0jtdm 09' Spider 2.2 JTS 07', 166 3.0 Super BYŁA: AR 156 1.8 T.S. 98'

Domyślnie