-
centralny zamek
Witam kolegów jestem nowy w posiadaniu 159 wcześniej była 156 a problem pojawił się dziś podczas zamykania drzwi z pilota centralny zamyka każde tylko nie kierowcy , słychać buczenie i tyle , dioda też nie mruga . Samochód ogólnie cały czas otwarty .Szukałem i znalazłem tylko tyle że drzwi się nie zamykaja ale dioda mruga a u mnie nie ( niestety nie posiadam zwykłego kluczyka do drzwi )
Prosze o porade co kupić
dzięki
-
Wiem, że problemu centralnego to nie rozwiąże, ale probowales zamknąć z grota? Lepsze to niż ma stać otwarta :d
-
no i tu jest problem bo go nie mam niestety .
-
Czyli co? Masz sam ten czarny plastik? To jak go wkladasz i wyciągasz? Albo inaczej , masz przy kluczyku taka srebrna część.?
-
1 załącznik(i)
Załącznik 224376
Grot jest ukryty w kluczyku, aby go wyjąć musisz nacisnąć jedną z tych czterech okrągłych wypustek.
-
Sprawdź najpierw czy tak masz ustawione funkcje:
independent boot - off
unlock fda door only - off
Następnie zobacz czy panel od szyb na drzwiach kierowcy jest podświetlony. Jeśli nie to pomiędzy zawiasami masz taką gumową manszetę. Pod nią jest duża kostka elektryczna. Rozłącz ją, poczyść styki i powinno działać. Swoją drogą jak to się stało że nie masz grota?
-
hmm aż głupio się przyznać ale to moja pierwsza 159 i faktycznie do wczoraj nie wiedziałem gdzie jest ukryty grot kluczyka , ale dzięki teraz już wiem i zamykam auto , szyby mi się świecą na drzwiach a zamek tylko buczy i tyle . A rozumiem że muszę podłączyć pod kompa aby sprawdzić
independent boot 0ff
unlock fda door only off
-
Nie, to opcje komputera pokładowego w samochodzie.
http://dukiewicz.pl/wp-content/uploads/2016/06/159.pdf
od strony 30
Czyli z grota zamyka się wszystko oprócz drzwi kierowcy? W takim razie ja bym obstawiał jednak jakiś problem elektryczny lub mechaniczny.
-
z grota zamyka się wszystko , tylko z pilota zamyka wszystko tylko nie drzwi kierowcy , w drzwiach kierowcy słychać tylko buczenie . Ale poczytam sobie ten link od kolegi .