Witam
Postanowilem wkleić tu link z działu tuning:
http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...ml#post1300364
Co powiecie na ten temat??
Printable View
Witam
Postanowilem wkleić tu link z działu tuning:
http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...ml#post1300364
Co powiecie na ten temat??
I tak jest lepiej niż seria, bo można łatwo podnieść klapę, czy to zadziała w sedanie?
Tutaj macie firmę z Bytomia w której przymierzałem te sprężyny.
http://www.impex-ready.pl/
Niestety nie kupiłem tych sprężyn gdyż nie jest to dla mnie idealne rozwiązanie.
Po dołożeniu sprężyn trzeba mocniej trzasnąć klapą aby ją zamknąć.
Co do montażu to musimy rozpiąć siłownik od klapy i wykręcić ucho, włożyć sprężynę i zmontować wszystko z powrotem.
Sprężyny myszą być 2.
Jeździłem ostatnio Insignią w sedanie (swoją drogą 2.0 CDTi, 160 KM - straszny muł w porównaniu do mojej AR). I tam bagażnik sam elegancko odskakuje, lekko się też go zamyka (sama klapa jest dość lekka). Nie wpadłem na pomysł, żeby obejrzeć jak tam jest to rozwiązane. Siłownik elektryczny? Nie słychać go tam.
Jeśli dobrze pamiętam to niebieska 16x8x25 nr. 2S16025
Lecz tak jak pisałem nie jest to idealne rozwiązanie.
Idealnie to by było jak klapa otworzyła by się całkowicie.
Tak jak na filmiku z Punto
Dzięki za info, być może efekt byłby lepszy gdybyś zastosował inne sprężyny o większym zakresie roboczym. Na filmie widać że klapa podnosi się na tyle na ile mają skoku sprężyny. Nie wiem jak w SW, ale w sedanie jak klapę podniesiesz na pewną wysokość (powiedzmy do połowy) to potem już sama się otworzy. Gdyby sprężyną udało się podbić klapę na tą właśnie wysokośc to resztę roboty załatwiłyby siłowniki.
Dokładnie tak jak mówisz tyle że tam już nie wejdzie nic innego poza tą sprężyną którą wymieniłem wyżej.
Panowie, powiem tak : fajna sprawa z takim otwieranie klapy w SW , bo nie trzeba by było sobie rąk brudzić ;D Czekam z niecierpliwością jak ktoś ogarnie to do porządku.
wino-w2 zastosowałeś najmocniejsze z możliwych ??