Jeszcze 2 pytanka jaka auto powinno trzymać temp poza miastem bo mi tak trzyma delikatnie ponad 50 stopni w mieście trochę wyżej ale do 90 nie dochodzi i jeżeli ktoś wie ile może kosztować wymiana amortyzatorów w alfie mowa o Alfa 156 1.8 16v
Printable View
Jeszcze 2 pytanka jaka auto powinno trzymać temp poza miastem bo mi tak trzyma delikatnie ponad 50 stopni w mieście trochę wyżej ale do 90 nie dochodzi i jeżeli ktoś wie ile może kosztować wymiana amortyzatorów w alfie mowa o Alfa 156 1.8 16v
Termostat do wymiany. Powinien trzymac ok 90 stopni bez wzgledu na trasę.
Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2
Termostat wymień + czujnik temperatury cieczy, co by dwa razy się potem do tego nie zabierać :)
Przerabiałem u siebie mi trzymal tak w okolicach 70 stopni caly czas i termostat byl walniety moze kupowac bez czujnika skoro dobry jest ale jak juz kupisz to kupuj z taka sama iloscia pinow bo u mnie nie pasowal u musialem pozniej za czujnikiem jeszcze latac :P
Czyli jak mi teraz nagrzewa się długo i na nagrzanym mam ponad 70 to już termostat do wymiany?
A sprawdzałeś temperaturę pod komputerem ?
Może tylko wskaźnik przekłamywać.
Zaraz będziesz mieć pełno postów w licytacji termostatów VERMET vs BEHR.
(Ja mam VERNET, ze starym czujnikiem - stary czyli oryginał).
Jak ci się nagrzewa długo to: czy masz napewno drożny układ i sprawną pompę?
Czy masz układ odpowietrzony?
Czy masz szczelny układ?
Patalacho jeśli będzie termostat zablokowany w pozycji półotwartej to będzie tak jak piszesz.
No ja tak mialem wolno sie grzal i do 70 max
Kolego brakuje informacji w tym temacie:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_...n_spark_v.html
Po co więc zakładasz nowy i zaśmiecasz forum????
Czyli jak mam zdiagnozować termostat? Ja przejade 5 km i wskazówka drgnie na 50 dopiero, potem przekroczy troche 70 i stoi.