Witam
Jak prawidłowo zaślepić egr w alfie 159 1.9 16v 150kM?
czytałem fora ale są stare z 2007r może teraz wymyślono już coś nowego
Wystarczy tylko jedna prostokątna z dziurami od strony kolektora, czy tez musi być jeszcze jedna z drugiej strony egr
Printable View
Witam
Jak prawidłowo zaślepić egr w alfie 159 1.9 16v 150kM?
czytałem fora ale są stare z 2007r może teraz wymyślono już coś nowego
Wystarczy tylko jedna prostokątna z dziurami od strony kolektora, czy tez musi być jeszcze jedna z drugiej strony egr
Zaślepki z obu stron I najlepiej pełne bez dziur + obowiązkowo wyprogramowanie EGR.
Zaślepki z dziurkami nigdy nie beda w 100% skuteczne.
ale ponoć w tym silniku nie można całkowicie zaślepiać egr-a
Można, trzeba tylko wyprogramować go z ECU. Wystarczy jedna pełna zaślepka, przed lub za zaworem.
Czy po zaślepieniu i wyprogramowaniu EGR auto wydziela mniej spalin?
raczej nie , może o innym składzie spaliny , i co ciekawe rzadziej się dpf wypala , auto żwawiej reaguje na dodanie gazu , i nie zasyfia kolektora dolotowego sadzą
- - - Updated - - -
pewnie tak by było najlepiej , ale może warto zaślepkę dać tylko na zaworze egr , wtedy ciepłe spaliny dopływają do chłodnicy spalin ogrzewając trochę płyn chłodniczy
Witam,
nie będę zakładać kolejnego tematu, więc napiszę tutaj. Mianowicie mam pytanie dotyczące zaślepienia zaworu EGR w silniku 2.4 JTDM 20v 200km.
Czy wystarczy dodać zaślepkę przy samym zaworze EGR? Czy lepszym rozwiązaniem,a może gorszym jest dodanie zaślepki również przed chłodnicą spalin ?
Wystarczy dodać przed samym zaworem.
Załączyłeś rysunki dla silnika 1.9 16V. W przypadku zaślepienia chłodnicy z obu stron, można się jej pozbyć.
Nie wiem czy w 2.4 to też jest takie proste, nie zaglądałem do tego silnika tak wnikliwie.