-
Uszczelka pod glowica!!
A Więc tak mam do wymiany Uszczelke pod glowicą sprawdzone Testerem barwnik zmienił kolor na zielony.. podczas testu plyn chłodniczy podniósł się pod sam korek przy gazowaniu... Jakie są koszty takiej wymiany uszczelki 1.4 120km 2014 rok... i co najlepiej zrobić??
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
Koszty zależą od stanu w jakim jest głowica. Jeżeli nie jest popękana to uszczelka jest tylko uszczelką - to nie koniec świata.
-
Nie tak od razu UPG.
Jaki przebieg ???
Sprawdź turbinę czy nie masz uszkodzonego korpusu bloku wodnego po stronie gorącej w I.H.I częsty przypadek.
Jaki kolor ma olej i czy go przybywa ???
-
chwila zrobiłem test jeszcze raz w sumie dwa razy nie pokazało nic tylko czemu plyn rośnie w góre? Pierwszy test pokazało ale po odłączeniu od zbiornika możliwe że układ jest zapowietrzony? wymieniana była chłodnica... http://www.forum.alfaholicy.org/imag...019/01/336.jpghttp://www.forum.alfaholicy.org/imag...019/01/337.jpg
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
wszystko możliwe.
Daj w pośladki silnikowi potem na wolnych obrotach delikatnie odkręć przez szmatkę korek i wtedy zobacz.
Pytanie
Czy okolice pompy wody w miejscu wklejenia sa suche.
Te testery pokazują jak chcą duzo zalezy tez od płynu a dokładnie od jego składu.
-
Niby wszystko mozliwe ale zdziwilbym sie jakby w 1,4 T-Jet uszczelka pod glowica padla.
-
Wszystko sprawdzone brak wycieków.. a plyn ubywa...
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka
-
A z pompy nie cieknie gdzies ?
Mowiles, ze wymieniana byla chlodnica to tam bym szukal w pierwszej klejnosci.
Sprawdz jeszcze korek olejowy czy sie nie robi "maslo".
Ja raz mialem w Abarthcie (ten sam silnik) kilka lat temu ubytek plynu chlodniczego po wymianie rozrzadu w serwisie. Mechanik, ktory mi to ogarnal pozniej powiedzial, ze pasek byl za mocno naciagniety i cieklo po pompie.
-
Panowie z tym masłem w zimie to bym nie przesadzał. Bo w taka pogodę jak ktoś robi krótkie trasy np po mieście to nie wierze że masła nie będzie.
kaarolek1 jedyny niepokojący objaw to podnoszenie się płynu przy gazowaniu, ale wtedy też generalnie w płynie powinna być masa bąbelków, a całość wyglądać jak woda gazowana
Jeśli płyn podniósł się po odkręceniu korka na gorącym silniku to akurat normalne.
Zrób test Co2 na zimnym i na gorącym silniku
-
elektronik znalazł usterkę wentylator się nie załącza zobaczymy czy teraz będzie dobrze...
Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka