Regulacja świateł przeciwmgłowych i nieśmiertelny wariator
Witam.
To mój pierwszy post techniczny :), ale do rzeczy:
Byłem dzisiaj na przeglądzie technicznym okresowym i gość nie chciał mnie puścić bo podobno prawe światło przeciwmgłowe świeci o pół metra za wysoko. Szukał jakiejś regulacji, ale nie znalazł 8))) . W końcu mnie puścił, ale obiecałem, że wyreguluje ;), ale sam nie wiem jak to zrobić :lol: . Czy ktoś z Was się orientuje w temacie?
A druga sprawa - czy wariator może lekko dieslować (tzn nie dawać żadnych objawów typu klekotania na zimno po odpaleniu, spadku mocy, wahlowania obrotami)? Ponoć silnik u mnie dość głośno pracuje, raz już 15 tys. temu zmieniałem wariata, ale wydaje mi się, że minimalnie dieslowanie na wolnych obrotach słyszę...
PS Postaram sie nagrać odgłos silnika do oceny na forum :D