Czy to turbo będzie pasować do 156 1,9 JTD 115km?
Czy to jest turbo od 1,9 150km - taka mam zamiar włożyć oczywiście plus remap.
Załącznik 24178Załącznik 24179http://www.forum.alfaholicy.org/images/misc/pencil.png
Printable View
Czy to turbo będzie pasować do 156 1,9 JTD 115km?
Czy to jest turbo od 1,9 150km - taka mam zamiar włożyć oczywiście plus remap.
Załącznik 24178Załącznik 24179http://www.forum.alfaholicy.org/images/misc/pencil.png
Zrob dokladniejsze foto tabliczki lub podaj numery, sprawdze. Wyjscia wygladaja identycznie jak z 1.9 16V.
W 115 bardziej przeniesienie i IC jest limiterem mocy, niz sprezarka.
Zeby to zalozyc w 115 bedziesz musial zrobic przejsciówke - w 115 jest owal, w 150/140 okrag.
Tak wyglada turbo z 1.9 16V :) :
Załącznik 24196
a po zrobieniu "przejściówki" przewód olejowy nie będzie za krótki?
Zakładasz na seryjny kolektor po przerobieniu 2ch szpilek (ktos kto robi w żeliwie sprawe ogarnie). Nic innego nie trzeba robic, splyw/zasilanie pasuje p&p.
A sam to jestem w stanie zrobić?
Albo można to u Ciebie ogarnąć ?
Samemu w żeliwie bym nie dłubał, pęka strasznie szybko. Spawanie/wiercenie itp zlecam zawsze firmie zajmującej sie tego typu usługami, montaż i wystrojenie oczywiście robię po ówczesnej przeróbce.
Pozdro
a dysponujesz takimi kolektorami wolnymi do przerobienia czy trzeba słać wcześniej do Ciebie własny :?
Jak wygląda jazda na takim Turbo bez strojenia da się jeździć te kilka dni / tygodni, co ze spalaniem?
A turbo z takim oznaczeniem:
192a500
jest od 156 jtd 16V ale czy od 140/150km?
Znasz 156 JTD 16V nie 140/150 PS?
może są po prostu jakieś różnica nie tylko miedzy mocami ale może suszarka tez inna jest??
Nie mam kolektora, trzeba kupic cos z allegro i tyle. Od biedy można się kulac bez strojenia niemniej późno sprężarka będzie wstawac.
Myslisz o modach i szukasz uzywanej spręzarki o wątpliwym stanie? Nowe ori turbo można miec za rząd 2kpln
Pozdro