Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: turbo do 115 od 150 1,9jtd

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie turbo do 115 od 150 1,9jtd

    Czy to turbo będzie pasować do 156 1,9 JTD 115km?
    Czy to jest turbo od 1,9 150km - taka mam zamiar włożyć oczywiście plus remap.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC0664.jpg
Wyświetleń:	135
Rozmiar:	156.0 KB
ID:	24178Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC06565.JPG
Wyświetleń:	156
Rozmiar:	136.4 KB
ID:	24179

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Zrob dokladniejsze foto tabliczki lub podaj numery, sprawdze. Wyjscia wygladaja identycznie jak z 1.9 16V.

    W 115 bardziej przeniesienie i IC jest limiterem mocy, niz sprezarka.

    Zeby to zalozyc w 115 bedziesz musial zrobic przejsciówke - w 115 jest owal, w 150/140 okrag.

    Tak wyglada turbo z 1.9 16V :

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	16V.jpg
Wyświetleń:	254
Rozmiar:	74.6 KB
ID:	24196
    Ostatnio edytowane przez Krajcok ; 19-04-2011 o 20:18
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    a po zrobieniu "przejściówki" przewód olejowy nie będzie za krótki?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Zakładasz na seryjny kolektor po przerobieniu 2ch szpilek (ktos kto robi w żeliwie sprawe ogarnie). Nic innego nie trzeba robic, splyw/zasilanie pasuje p&p.
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    A sam to jestem w stanie zrobić?
    Albo można to u Ciebie ogarnąć ?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Samemu w żeliwie bym nie dłubał, pęka strasznie szybko. Spawanie/wiercenie itp zlecam zawsze firmie zajmującej sie tego typu usługami, montaż i wystrojenie oczywiście robię po ówczesnej przeróbce.

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    a dysponujesz takimi kolektorami wolnymi do przerobienia czy trzeba słać wcześniej do Ciebie własny :?
    Jak wygląda jazda na takim Turbo bez strojenia da się jeździć te kilka dni / tygodni, co ze spalaniem?

    A turbo z takim oznaczeniem:
    192a500
    jest od 156 jtd 16V ale czy od 140/150km?
    Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 20-04-2011 o 05:29

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Znasz 156 JTD 16V nie 140/150 PS?
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    może są po prostu jakieś różnica nie tylko miedzy mocami ale może suszarka tez inna jest??

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Nie mam kolektora, trzeba kupic cos z allegro i tyle. Od biedy można się kulac bez strojenia niemniej późno sprężarka będzie wstawac.
    Myslisz o modach i szukasz uzywanej spręzarki o wątpliwym stanie? Nowe ori turbo można miec za rząd 2kpln

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

Podobne wątki

  1. AR 156 Sportwagon 1.9jtd turbo pomocy!!
    Utworzone przez lipa94 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2016, 14:02
  2. AR 147 1,9JTD 115KM przewód turbo - powietrza
    Utworzone przez andru w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-11-2014, 21:08
  3. Rura IC - Turbo 147 1,9JTD
    Utworzone przez N...SALTO w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 21:16
  4. 1.9jtd tuning chip/turbo
    Utworzone przez rycerz82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-06-2009, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory