Zrob dokladniejsze foto tabliczki lub podaj numery, sprawdze. Wyjscia wygladaja identycznie jak z 1.9 16V.
W 115 bardziej przeniesienie i IC jest limiterem mocy, niz sprezarka.
Zeby to zalozyc w 115 bedziesz musial zrobic przejsciówke - w 115 jest owal, w 150/140 okrag.
Tak wyglada turbo z 1.9 16V:
![]()
Ostatnio edytowane przez Krajcok ; 19-04-2011 o 20:18
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
a po zrobieniu "przejściówki" przewód olejowy nie będzie za krótki?
Zakładasz na seryjny kolektor po przerobieniu 2ch szpilek (ktos kto robi w żeliwie sprawe ogarnie). Nic innego nie trzeba robic, splyw/zasilanie pasuje p&p.
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
A sam to jestem w stanie zrobić?
Albo można to u Ciebie ogarnąć ?
Samemu w żeliwie bym nie dłubał, pęka strasznie szybko. Spawanie/wiercenie itp zlecam zawsze firmie zajmującej sie tego typu usługami, montaż i wystrojenie oczywiście robię po ówczesnej przeróbce.
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000
a dysponujesz takimi kolektorami wolnymi do przerobienia czy trzeba słać wcześniej do Ciebie własny :?
Jak wygląda jazda na takim Turbo bez strojenia da się jeździć te kilka dni / tygodni, co ze spalaniem?
A turbo z takim oznaczeniem:
192a500
jest od 156 jtd 16V ale czy od 140/150km?
Ostatnio edytowane przez lukas1983 ; 20-04-2011 o 05:29
Znasz 156 JTD 16V nie 140/150 PS?
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
może są po prostu jakieś różnica nie tylko miedzy mocami ale może suszarka tez inna jest??
Nie mam kolektora, trzeba kupic cos z allegro i tyle. Od biedy można się kulac bez strojenia niemniej późno sprężarka będzie wstawac.
Myslisz o modach i szukasz uzywanej spręzarki o wątpliwym stanie? Nowe ori turbo można miec za rząd 2kpln
Pozdro
www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000