Koszt wymiany wariatora, czy konieczna równiez wymiana paska?
Witam:-) wiem , ze podobnych tematów na forum bylo juz parę. Od 4 miesięcy jestem szcześliwym posiadaczem alfy 156 2.0 ts. Na samym poczatku wymieniłem w nim rozrząd( wszystko poza wariatorem gdyz o istnieniu jego jako poczatkujacy nawet nie wiedzialem). I tu moje pytanie, czy moge teraz( po przejechaniu jakis 8 tysiecy od wymiany paska) wymienic sam wariator? czy mozna pasek napinac po raz drugi? Czy teraz przy wymianie wariatora zainwestowac ponownie w nowy pasek?(o rolkach i calej reszcie nawet nei mysle)? I ile wynosi taka usluga?(chodzi o wymiane samego wariatora razem z kosztem samej czesci)? z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi. Dodam, ze objawy"chorego" wariatora w mojej belli to 2-3 sekundowy klekot po odpaleniu, bardzo slabe wkrecanie sie na obroty gdy jest zimny silnik, a gdy cieply jest troszke lepiej, tyle ze do 3-4 tys obrotow jedzie jakby mial 1.6 pod maska dopiero wyrywa jak z procy po przekroczeniu 4 tys obrotow.