-
Szarpie 1.7 boxer
Witam! mam nadzieje że coś mi poradzicie
mam 18 lat jest to moja pierwsza fura i mam dziwny problem :< otóż moja alfa szarpie mi ;/ gdy jade na dwójce podlapie obroty puszcze zeby mi spadały i gdy znowu wcisnę gas to zaczyna strasznie szarpac ;/ nie wiem co to moze być ;/ sytuacja powtarza sie praktycznie na każdym rondzie bo tam trzeba na 2 jechac i gdy w mieście jak jest zakorkowane nie da rady jej utrzymać caly czas lekko rozpedzam z jedynki i musze sie toczyć z wcisnietym sprzęgłem czasem tak szarpie ze wyrywa z fotela pomóżcie mi proszę
-
masz 18 lat, szukaj na forum :> było ;)
-
nie było
a jak było to bez rozwiązania
-
szarpanie przeważnie jest spowodowane lejącym wtryskiwaczem lub zapłonem (świece, przewody)
-
Napisz cos wiecej o objawach. Kiedy to sie dzieje ?
Czy na cieplym silniku czy zimnym? Czy jak wciskasz mocno gaz ? w jakim zakrsie obrotow? ????
-
przepustnice też możesz przeczyścić i tak, jak kolega pisze przedowy i świece
-
Jak to jego pierwsza fura to może lepiej niech przepustnic nie dotyka. ;)
-
a co trudnego w przepustnicy od 1.7?
-
świece wymieniłem i dalej.. wtryski były czyszczone wyciągałem je dawały taką mgiełkę kontorlka wtrysków swieci na czerwono ... nie wiem co to moze byc :<
problem występuje gdy:
- rozpedzam sie puszcze gaz i wcisne ponownie
- przy prędkosci 50 na godzine
- w korku czasem szarpie az z fotela wyrywa
- - - Updated - - -
teraz doszedł kolejny problem... przy odpaleniu silnika chwile pochodzi na 1k obrotów pozniej podnosi sie samo do 3k i po jakims czasie opada. czasem nawet jak na czerwonym sie zatrzymam to sam podniesie do 3k jak rusze to juz normalnie ; OO
-
ha! ja mam to samo :) tyle, że po odpaleniu idzie do 2000, nagrzeje się, opadnie i jadę... tyle, że na czerwonym też czasem mi wskoczy, ale też na 2000 :/
a jaki masz olej zalany? i przy jakich temperaturach szarpie? 80? powyżej 90?
-
olej nie wiem jaki mam zalany ;/ będe zmieniał zaniedługo a co do szarpania na kazdje temperaturze szarpie nie ma znaczenia poropstu caly czas szarpie musze jechac 70 bo inaczej oszaleje : O
-
bo, podejrzewam, że to wina oleju:
olej paruje w wysokiej temperaturze i leci do dolotu, a potem do silnika krokowego i go zapycha, tak samo może lecieć na świece i w ogóle w cylindry :/
zdejmij krokowy i go wyczyść, wstaw go np. do benzyny ekstrakcyjnej na noc, żeby się przeczyścił i zobacz czy chodź trochę pomoże,
zobacz też czy w pająku jest olej, ja miałem jezioro oleju :/
http://www.forum.alfaholicy.org/atta...117_180254.jpg
jeszcze poradzę zalać cały bak i ruszyć w trasę, wypalić pół baku (czyli zrobić z 250 km :P ) i zobaczyć czy jest lepiej
-
ej jak pająka polerowałęm to mialem wlasnie takie góno w srodku !! okej dzieki za rade jutro sproboje przecyzscic krokowy i pajaka itp
-
Moja szarpała tak przy 2000 obrotów, zapalała się kontrola wtrysku a obroty po zatrzymaniu to różnie raz w górę a raz w dół. Przyczyną była zaśniedziała wtyczka przepływomierza.
Sent from my Lumia 800 using Tapatalk
-
to teraz pytanie: jak przeczyścić zaśniedziałe styki?