Mam pytanko raczej nie jest to normalne ze na bagnecie po wytarciu w papier widoczne są drobne odbijające światło elementy. Czy może to być winą samego bagnetu ocierajacego o prowadnice?
Printable View
Mam pytanko raczej nie jest to normalne ze na bagnecie po wytarciu w papier widoczne są drobne odbijające światło elementy. Czy może to być winą samego bagnetu ocierajacego o prowadnice?
Szukaj bo był taki temat, chodził wtedy chyba o silnik 1,75 TBi.
no był własnie i chodziło wtedy o bagnet który ociera o prowadnice ale to w każdym silniku naszych alf tak by było.
Opilki metalu na pewno nie pochodzą z bagnetu.
W 1.75 były/są problemy z opiłkami, ale to ze względu na to, że blok jest aluminiowy.
Dzwoń do ASO lub Tomka.
Blok w JTD też jest aluminiowy.
Hmmmm :P
W każdym razie trzeba szybko się zająć tematem...
Eh będę u Tomka w srode trzeba będzie to ogarnąć
Panowie najgorsza diagnoza dla opiłek w oleju jaka by była ewentualnie? panewka?
Panewki, wał, wałki - chyba nawet w tej kolejności.
przebieg 127 tys pewny, wiec...mam nadzieję ze to co innego
a to przy takim przebiegu silnik nie moze sie popsuc?
przy każdym może ale kurde, mam nadzieję, że jednak nie. Objawów jako takich nie ma innych...no ale te opiłki małe choć zdarzył się 1 mm...
MAGIL od kiedy w JTD jest aluminiowy blok ?
No właśnie też mi się wydaje, że JTD nie ma aluminiowego bloku... bo czemu by się tak chwalili tym, że 1.75 jest taki super lekki amelinowy? :)
Dlatego skurkowańce są takie ciężkie... raz, że diesel sam w sobie waży to jeszcze żeliwne to to.
chłopaki zlali cały olej i nic w nim nie było, widocznie od ocierania bagnetu coś się zrobiło. ale na wszelki wypadek wymienili filtr oleju i zalali nowy platinium 5w30