Mam pytanko raczej nie jest to normalne ze na bagnecie po wytarciu w papier widoczne są drobne odbijające światło elementy. Czy może to być winą samego bagnetu ocierajacego o prowadnice?
Mam pytanko raczej nie jest to normalne ze na bagnecie po wytarciu w papier widoczne są drobne odbijające światło elementy. Czy może to być winą samego bagnetu ocierajacego o prowadnice?
Szukaj bo był taki temat, chodził wtedy chyba o silnik 1,75 TBi.
https://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=2379156 1.9 JTD 8V 2005 http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1757
159 1.9 8V JTDm 2008 DPF out 136 KM 320 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=872
159 2.4 JTDm 2006 DPF out+ wirus 229KM 520 Nm http://www.forum.alfaholicy.org/album.php?albumid=1287159 2.4 JTDm 210KM Ti 2008 DPF,EGR out+wirus https://drive.google.com/folderview?...2s&usp=sharingGiulia 2.2 JTDM
no był własnie i chodziło wtedy o bagnet który ociera o prowadnice ale to w każdym silniku naszych alf tak by było.
Opilki metalu na pewno nie pochodzą z bagnetu.
W 1.75 były/są problemy z opiłkami, ale to ze względu na to, że blok jest aluminiowy.
Dzwoń do ASO lub Tomka.
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Blok w JTD też jest aluminiowy.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Hmmmm
W każdym razie trzeba szybko się zająć tematem...
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
Eh będę u Tomka w srode trzeba będzie to ogarnąć
Panowie najgorsza diagnoza dla opiłek w oleju jaka by była ewentualnie? panewka?
Panewki, wał, wałki - chyba nawet w tej kolejności.