Czy pasuje od 105 konnej wersji rura dolotowa od intercoolera do wersji 115 koni ? I czy wtryskiwacze pasują ?
Printable View
Czy pasuje od 105 konnej wersji rura dolotowa od intercoolera do wersji 115 koni ? I czy wtryskiwacze pasują ?
Witam!Kilkakrotnie zmieniałem rury pomiędzy turbo i intercoolerem w 156 i nigdy nie miałem kłopotu z dopasowaniem.Były to rury nowe i używane...sądzę więc że powinny pasować.Doraźnie możesz wstawić kawałek stalowej rury w miejscu pęknięcia i ścisnąc MOCNO opaskami.Używałem do tego kawałka starej rury wydechowej(ma dużą średnicę a cienką ściankę)Pozdrawiam
jeżeli chcesz wtryski od innej belli to muszą Ci się zgadzać nr na wtryskach i wtedy podmienisz + kody IMA i wprowadzasz je przez komputer i jest ok.
Wtryski z Cf2 do CF3 to raczej nie bardzo.
Wtryskiwacze nie podejdą. I nic kodami nie zrobisz. Musisz mieć w silniku takie jakie fabryka przwidział. Do 105 i 115 różnią się co poznasz po numerach wtryskiwaczy.
Do tego w tych silnikach wtryskiwaczy się nie koduje. Mają po prostu klasy jakościowe np. Class 1, 2, 3 lub 4 (czy jak to tam się pisze). Bedziesz to miał nabite na wtryskiwaczu jak również pokaże to MES.
Jakbyś np. ze 105km włożył wtryski do 115km to fizycznie to zadziała, lecz będzie biednie jezdziło tak w skrócie:) Ktoś tu na forum miał pomylone tak właśnie wtryski i auto nie miało tej mocy jaką mieć powinno. Poszukaj, gdzieś to jeszcze powinno być.
A jak zbadać u mnie stan wtrysków bo ma koleś wtryski od stilo 1.9 jtd 115 koni po regeneracji ale pasowałoby wiedzieć który konkretnie wymienić bo kompletu nie zamierzam na chwile obecną . Tak wgl to autko jak sie odpali zimne to strasznie topornie pracuje i po jakimś czasie zaczynają falować obroty, po nagrzaniu w miare sie stabilizuje, noo i słabsze jak zimne jest , przy mocniejszym depnięciu na zimnym silniku wyraźnie klekota , tak jakby gdzieś coś ze spalaniem mieszanki było nie tak.
jak jest zimne to sie nie depta.
To nie o to chodzi poprostu jak auto ma 1.3tys obr np na trójce i wcisne gaz do spodu tak powiedzmy do 2 tyś obr na zimnym silniku to przeraźliwie klekota
popychacze,uwazam ze to normalne bo olej gesty
A jak rano go odpalę przy -2 i strasznie ciężko odpala i jak odpali to chodzi jakby przez chwile na 3 tłoki cale auto trzęsie i niebieski dym z rury idzie
Pytanie zasadnicze: jaki tam masz motor? 1.9jtd 115km??
Kiedy były luzy zaworowe regulowane?
Układ grzania świec żarowych działa? Świece grzeją?
Zrób na początku próbę przelewową wtryskiwaczy. Najlepiej było by sprawdzić wtryskiwacze na maszynie.
Jak masz czym sprawdzić podstawowe parametry pracy silnika to podepnij MESa i zrób logi z pracy silnika.
Świece wymieniane, grzeją wszystkie błędu świec już nie ma po wymianie, luzy były sprawdzane 15tyś km temu i są ok więc nie ruszałem. Zrobie próbe przelewową najprawdopodobniej jutro . Wiem że najlepiej na maszynie ale to koszta bo wyjęcie i włożenie . Parametry też spróbuje zrobić MESem tylko podaj konkretnie jakie to po odpaleniu rano zrobie
Załącznik 153525 Tutaj przelewy , tak ogólnie to od lewej 8ml ,12ml ,8ml,16ml ;) Test robiony gdzieś koło minuty ale na drugim i ostatnim od lewej widać wyraźną różnice , co proponujecie ?
https://www.youtube.com/watch?v=h3cX2e6yDUY a tak pali rano przy -3 ;/
Dodano po 17 minutes:
https://www.youtube.com/watch?v=rLuU-Lpc4gcA tak falują obroty już po chwili zaczynają i dopiero jak sie nagrzeje to przestaje falować
Co do palenia i na moje ucho to chyba świece i Akumulator pasuje podładować bo chyba ledwo kręci.
świece wszystkie nowe , błędu nie ma , akumulator faktycznie nie pierwszej nowości więc zmieniłem już i kręci szybciej zauważalnie .
A co do przelewów nikt sie nie wypowie ?
A i alfa mi często gasła , dziś spróbowałem wypiąć czujnik ciśnienia na listwie i alfa jest w trybie awaryjnym ale nie gaśnie , czy to może byc wina wtrysków ?
A powiedz mi gasła ci podczas jazdy jak było ciepło a ją butowałeś czy gasła w czasie spokojnej jazdy?
Podejrzenie pada na regulator ciśnienia paliwa.
Gasła przeważnie przy puszczonym gazie całkowicie , przy butowaniu nie gasła właśnie tylko jak deptałem i później puściłem gaz na przykład przy 100km/h i ponad 2 tyś obr to gasła , a dziś to już wgl nawet jak ją odpaliłem rano to gasła sama z siebie więc ściągnąłem wtyczke z czujnika ciśnienia i jezdzi , a co z tymi wtryskami ? chodzi mi o przelewy ? Jak je odczytać ?