Czy pasuje od 105 konnej wersji rura dolotowa od intercoolera do wersji 115 koni ? I czy wtryskiwacze pasują ?
Czy pasuje od 105 konnej wersji rura dolotowa od intercoolera do wersji 115 koni ? I czy wtryskiwacze pasują ?
Witam!Kilkakrotnie zmieniałem rury pomiędzy turbo i intercoolerem w 156 i nigdy nie miałem kłopotu z dopasowaniem.Były to rury nowe i używane...sądzę więc że powinny pasować.Doraźnie możesz wstawić kawałek stalowej rury w miejscu pęknięcia i ścisnąc MOCNO opaskami.Używałem do tego kawałka starej rury wydechowej(ma dużą średnicę a cienką ściankę)Pozdrawiam
jeżeli chcesz wtryski od innej belli to muszą Ci się zgadzać nr na wtryskach i wtedy podmienisz + kody IMA i wprowadzasz je przez komputer i jest ok.
Fiat Palio Weekend '98 1.2 8V - był (R.I.P.)
Alfa Romeo 147 '03 1.9 JTD 16V - była (R.I.P.)
Alfa Romeo 156 '05 1.9 JTDm 16V - była
Peugeot 206 '00 1.1 - był
Alfa Romeo 166 '04 2.4 JTDm 20V - była
Fiat Doblo Malibu '03 1.9 JTD 8V - jest
Fiat Bravo 07' 1.9 MutiJet 8v - jest
Alfa Romeo 159 '08 2.4 JTDm 20V - jest
Opel Insignia 16' 2.0 CDTI - jest
Wtryski z Cf2 do CF3 to raczej nie bardzo.
Wtryskiwacze nie podejdą. I nic kodami nie zrobisz. Musisz mieć w silniku takie jakie fabryka przwidział. Do 105 i 115 różnią się co poznasz po numerach wtryskiwaczy.
Do tego w tych silnikach wtryskiwaczy się nie koduje. Mają po prostu klasy jakościowe np. Class 1, 2, 3 lub 4 (czy jak to tam się pisze). Bedziesz to miał nabite na wtryskiwaczu jak również pokaże to MES.
Jakbyś np. ze 105km włożył wtryski do 115km to fizycznie to zadziała, lecz będzie biednie jezdziło tak w skrócieKtoś tu na forum miał pomylone tak właśnie wtryski i auto nie miało tej mocy jaką mieć powinno. Poszukaj, gdzieś to jeszcze powinno być.
A jak zbadać u mnie stan wtrysków bo ma koleś wtryski od stilo 1.9 jtd 115 koni po regeneracji ale pasowałoby wiedzieć który konkretnie wymienić bo kompletu nie zamierzam na chwile obecną . Tak wgl to autko jak sie odpali zimne to strasznie topornie pracuje i po jakimś czasie zaczynają falować obroty, po nagrzaniu w miare sie stabilizuje, noo i słabsze jak zimne jest , przy mocniejszym depnięciu na zimnym silniku wyraźnie klekota , tak jakby gdzieś coś ze spalaniem mieszanki było nie tak.
jak jest zimne to sie nie depta.
To nie o to chodzi poprostu jak auto ma 1.3tys obr np na trójce i wcisne gaz do spodu tak powiedzmy do 2 tyś obr na zimnym silniku to przeraźliwie klekota
popychacze,uwazam ze to normalne bo olej gesty