Cytat:
Wewnątrz mechanizmu różnicowego na uszkodzenia narażone są zęby satelity, a także obudowa, w której pracują satelity. Najczęstszym powodem uszkodzeń w mechanizmie różnicowym w skrzyni biegów M20 M32 jest nadmierny luz, który w fabryce regulowany jest specjalistycznymi podkładkami. W przypadku nadmiernego zużycia w miejscu styku satelity z obudową powstaje podcięcie w obudowie. Podcięcie to jest nienaprawialne i wymaga wymiany mechanizmu różnicowego. Powstaje w ten sposób luz, który bezpośrednio wpływa na zęby satelity. Wpływa to bezpośrednio na nadmierne zużycie na zębach. Powoduje to dość głośny dźwięk, który można słyszeć w czasie jazdy, diagnoza zalecam najlepiej na podnośniku. Dyferencjał zalecam wymianę bez zdejmowania skrzyni, mam dostępne nowe jak i używane. Ponadto łożyska dyferencjału nadal są produkowane firmy Timken o koronkach metalowych, które posiadam.
w tym wątku: